|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 28-Juni-2009 kl. 10:53 |
Hej Hvornår kan vi forvente at se de nye Philips modeller i forretningerne? Skulle nogen kende til en forretning i Århus/Randers der viser en 42PFL9664h så sig endelig til. Hilsen |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
De har det hos Easyshopping. Det er det eneste sted jeg har set det på lager indtil videre.
Venter selv på 47"'eren kommer ![]() |
|
![]() |
|
larsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 244 |
![]() |
Er der nogen der ved om det er danske moddeler, som er omfattet philps Danmark 2 års produkt garanti, så der ikke bliver for store problemer, hvis tv skal til rep, og at det fungere fuldt ud med boxer og danske standarder. Der har været en tråd med en del kritik af easy-shop, men er der nogen der har noget opdateret viden |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
kontrasten er bare elendig. |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
for den pris havde jeg skyndt mig at få et pioneer
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
http://www.pricerunner.dk/pl/2-1234744/TV/Philips-42PFL9664H -Sammenlign-Priser 11999 Kr, og ikke parallelimport hos byttv.dk, dog ikke fysisk butik. Billigere end Easyshopping, som normalt er glade for at parallelimportere, men om det forholder sig således i dette tilfælde, ved jeg ikke. Skal man ikke se skærmen i aktion, før man begynder at bedømme hvordan kontrasten er på den pågældende skærm? At sige den bare er dårlig, uden et begrundet svar, er ikke videre seriøst. Redigeret af vasif - 28-Juni-2009 kl. 14:20 |
|
![]() |
|
![]() |
jeg kan jo regne ud at kontrasten er som 8404 bare med et andet design og 200hz, og dens kontrast er dårlig.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Fint, men så kunne du i første omgang have skrevet dét, end bare at konstatere, at kontrasten bare er dårlig
|
|
![]() |
|
larsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 244 |
![]() |
Tak for svar, men det var egentlig 32"9604 jeg ville købe , og den er 900kr billigere hos easyshop, så jeg må jo prøve at kontakte dem , og håbe på en ærligt svar. Jeg har ellers læst mange possitive test af philips 32"9604, med gode billedkvalitet og kontrast + god til sd-signal. Jeg tror ikke 9664 er dårligere. http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/06/01/Philips- 32PFL9604-32in-LCD-TV/p1 |
|
![]() |
|
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Jeg hørte i går i den lokale Expert, at de får 9664H hjem i næste uge. Så måske uge 28 er ugen hvor de nye Philips modeller i større grad begynder at ramme butikkerne. |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Please stop nu de kommentar der. Det kan man bruge til intet. Den er elendig? Forhold til hvad? Hvad nu hvis kontrast ikke betyder alt, men han hellere vil have det fede design som den serie har (efter MIN mening)? |
|
![]() |
|
![]() |
jamen god fornøjelse med den, der findes bare mange bedre alternativer til den pris. den er ringe iforhold til samsung sony, panasonic i den prisklasse |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |