|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() Sendt: 22-September-2009 kl. 13:21 |
|
Hej recordere.dk Jeg har købt M&K 7.1 systemet igennem fælleskøbet. Og til de højtaler søger jeg en receiver. Gerne med mulighed for at kunne sætte en ekstra subwofer på. Jeg har kigget lidt på:
Ps. mit budget ligger ca. på 4-6 tusind |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() |
|
Hvad med:
Det er lige indefor dit budget |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Ellers er der
Onkyo TX-SR707B![]() ![]() |
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Hej Per Jeg har godt nok også set på 807'eren. Men udover netværk og en smule højere watt pr. kanal, hvad er så fordelen ved den? Tak for info
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Startrek Det er jo den ene receiver som jeg har i tankerne. Så den er jo godt klar over |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
BUMP! Er der andre som har noget godt/dårligt at sige om de to receiver, som jeg har linket til? Alle er vekommen til at byde ind. |
||
|
||
![]() |
||
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
H/K avr 255 eller 350
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det en receiver du har erfaringer med? |
||
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() |
|
Umittelbart så er netværket til DLNA og så burde du kunne streame MP3 fra din pc/nas direkte på fostærkeren. Hvor godt systemet er ved jeg ikke, men det vel fremtiden. Jeg har Squeezebox jeg bruger utrolig meget. Jeg har aldrig hørt så meget musik efter det er kommet over NAS/Squeezebox. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() |
|
Kan en ekstra sub ikke bare klares med et Y kabel?
|
||
![]() |
||
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Jeg har 255 udgaven.. De 50w er meget mere end det ser ud til.. Prøv at søge lidt anmeldelser, der får den oftest ros for at være strømstærk. |
||
![]() |
||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
|
Denon avr-1910 har vundet flere gruppe test, så den skal da med i overvejelserne :)
Når det så er sagt, burde du jo låne flere med hjem og teste det i dit setup, så tror jeg ikke det er så svært for dig at vælge. H/K 350 ser ud til at være et godt tilbud. Husk deres watt er meget reelle, så du skal ikke blive skræmt af den lave angivelse. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |