|
Bedste/billigste CA-modul til YouSee |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:51 |
Hej
Nu må tiden være moden til at få bonus HD-kanalerne med et Plus-kort til kr. 30,- om måneden. Jeg har YouSee.
- Men hvilket CA-modul skal man vælge?
Det skal være "godt nok" og virke fejlfrit, men behøver ikke være top-pops. Altså bedste kort til prisen.
- Og hvis nogen har kendskab/link til et sted hvor den gode/bedste pris er, vil det være perfekt.
CA-modulet skal direkte i fjernsynet, der er et Samsung LE46B755. Det skal selvfølgelig være MPEG og kunne klare HD-kanaler (hvis det kræver særlige/nyere kort).
Thanx
Jens
|
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg ved sælger YouSee selv et Smit CAM, og det må svare til dette fra DVBShop.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Stofa, og købte CA-modulet hos Stofa, for kun at have ét sted at gå hen, hvis der blev problemer.
Det blev der så sidste uge. De krypterede kanaler blev lukket hver nat, så jeg skulle have Stofa til at åbne dem igen hver dag. I det tilfælde var det lettere at det var samme forhandler til kort og modul. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Boost
Super bruger Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er selv i gang med at finde et CA-modul.
Jeg har et Panasonic 42G10E Tv og her skulle dette kort være det bedste: http://www.befro.dk/shop/viaccess-ca-modul-3610p.html Det er samtidig også det billigste sted jeg har fundet. Redigeret af Boost - 01-Februar-2010 kl. 22:23 |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Noget kan tyde på, at en del Samsung tv, er lidt kræsen med hvilken CA-modul man bruger.
Derfor vil jeg anbefalde dette fra Elgiganten, som flere har haft succes med:
Strong Dual Viaccess CAM modul - jeg bruger det selv, efter ha prøvet andre som ikke virkede.
|
|
karkov
Super bruger Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Boost her er det samme kort 50 øre billigere
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=544346
|
|
Boost
Super bruger Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det karkov.
Men kender I det hvor man bare gerne vil have kortet i dag, og der så ikke er nogen butikker i København og omegn der har det på lager. Men så må jeg jo vente til i morgen. |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor ikke købe det hos en Yousee forhandler, så er du sikker på det virker: http://yousee.dk/Kontakt/Kontakt.aspx |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Boost
Funktioner
Tak(0)
|
Mest pga prisen.
Yousee vil have 500 kr for sådan et modul, og det kan købes på nettet for 300 kr. |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
|
alias
Bruger Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
alias
Bruger Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
YouSee TvillingkortSnart lanceres Tvillingkort, som gør det nemmere og billigere at få adgang til ekstrapakker på alle fjernsyn i husstanden. Tvillingkortet er et ekstra programkort, og giver mulighed for at:
|
|
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men i teorien, kan man så købe f.eks. CA-modulet fra Elgiganten, og så se HD-kanaler fra Yousee der følger med ens pakke - uden at skulle betale 30 kr./m., og snart 15 kr./m??
|
|
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |