|
|
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 19-Marts-2006 kl. 23:30 |
Hej Alle Dette emne er til debat om fælleskøbet af LG 37LB1 Tryk her for information om tilmelding /Lars Redigeret af Lars - 19-Marts-2006 kl. 23:33 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Ser spændende ud. Er det tænkeligt, at fjernbetjeningen - i modsætning til 42PX5 - atter har TXT på fronten? Ser umiddelbart sådan ud ved læsning af brugermanual. vh/Jan |
|
![]() |
|
kolesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej, Har nogen af jer en mening om, hvorvidt man nu burde interessere sig for, om TV'et bør have digital tuner ? Kurt |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja, det ligner fjernbetjeningen fra PX4. Med TEXT og ARC (billedformat) som direkte knapper på fjernbetjeningen. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Om man bør interessere sig for TV med digital tuner, afhænger af hvilken type antenne man har. Hvis du har egen antenne, ja. Her kunne det være en fordel med en digital tuner. Hvis du er på en mindre fællesantenne, måske. Hvis DVB-T signalet fremføres i anlægget. Hvis du er på kabel-TV som fødes fra TDC eller Stofa, nej. De har deres egne løsninger for digital tv. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
diskone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2005 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Så har jeg tilmeldt mig :) - Så må vi håbe den kommer til landet snart! Oh hvor blir min Media Center glad. Nogen der kan anbefale et godt HDMI->DVI kabel, ikke alt for dyrt (500,-)? Bliver antallet af tilmeldte skrevet nogen steder? Redigeret af diskone - 20-Marts-2006 kl. 19:04 |
|
![]() |
|
![]() |
1 tilmeldt! Det er ofte sådan med fælleskøbene, at de interesserede lige skal vurdere tilbudet. Måske checke modellen ud, mod andre modeller i kiggerten osv. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
kolesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Spørgsmål til Diskone: Hvad er det for et Media Center du har - kan du give en kort beskrivelse af din erfaring, herunder kvaliteten af modtagelse gennem Centeres tuner ? |
|
![]() |
|
![]() |
Mit valg af dette TV skyldes at det var det der opfyldte følgende ønsker: - 1:1 Pixel Mapping via HDMI->DVI Ekstra bonus ved dette TV (i forhold til mine krav): - 2 x Tunere Før jeg så dette TV kiggede jeg på LG's 37LZ55 og på Sony's S40A10. Sony'en fravalgte jeg pga. mangle mulighed for 1:1 Pixel Mapping over DVI (nogle har vist fået det til at spille via PowerStrip). Sonyens design var dog det fedeste iflg. min smag, men nu er det ikke kun looks der tæller
|
|
![]() |
|
![]() |
Min HTPC køre med Media Center 2005 Rollup 2 UK med 1 stk. WinTV 150MCE tuner. Mit nuværende TV er et 32" Sony 100hz TV tilsluttet via VGA->SCART. Jeg syntes kvaliteten er "rimlig" i forhold til at se TV på normal vis. Hvis alm TV får 100 i kvalitet så vil jeg sige at WinTV 150MCE tunere levere 70. Det syntes jeg opvejes at mulighed for timeslipping og HDD recording. Jeg har lige testet DVB-T med en billig USB2 tuner og der vil jeg sige at Media Center kunne levere et billede med over 100! Det så sku dejligt ud. Jeg har dog droppet det lidt indtil vidre da Media Center ikke kan have flere forskellige tunere med forskellige antenner. Dvs. man kan enten køre analog eller digital tv... Den fatter ikke at have flere... endnu! Det er dog ikke så vigtigt for mig hvordan det ser ud på LBR1'er da jeg mest bruger min media center til at se film og høre musik. Håber dog på det er bare sådan ok :) - Det er mest konen der optager Paradise Hotel og det er stadig noget skod lige meget billede kvaliteten |
|
![]() |
|
![]() |
I manualen ser det ud som om DVI og HDMI er "smeltet" sammen til én. På tegningerne er PC'et tilsluttet HDMI indgangen, og der står ikke blot HDMI - men HDMI/DVI. Jeg afventer stadig svar fra LG. Men på specifikationerne ser det ud som om alt er som det plejer. Eneste forskel er at de har "smeltet" DVI sammen med HDMI i den nye model. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Der er ingen pixelmapping 1:1 via HDMI på LG xxLB1 modellerne ! Så for tilslutning af PC skal man bruge VGA. Til gengæld er de på vej på lager nu. De første modeller er snart i Danmark. 32" udgaven er på lager, og 37" udgaven her kan leveres fra fredag /Lars Redigeret af Lars - 21-Marts-2006 kl. 08:29 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |