recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC Boomblaster - eller andet godt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC Boomblaster - eller andet godt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1747
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC Boomblaster - eller andet godt?
    Sendt: 04-August-2011 kl. 17:29
Hej, 

Da kæresten og jeg er begyndt at køre i Drive in Bio, søger jeg efter en god radio man kan have med i bilen. Desværre har vores bil "Ecomode#, hvilket vil sige at den cutter strømmen efter godt 30min på radio'en. 

Derfor søger jeg en radio man kan have med, som fx. JVC Boomblaster. Den har jo en ret fed lyd af en bærbar afspiller at være. Desværre kan jeg ikke finde en brugt til billige en (en 500, 600 kr). 

- Spørgsmålet: Kan I forslå andre mærker/modeller som kan leve op til en god "Drive in Biograflyd?" .. Forstået på den måde, at man stadig får en fin lyd i bilen fra filmen. Måske endda en mindre end JVC Boomblasteren?

Det er jo hamrende hyggeligt at tage i Drive in Bio! Nu mangler jeg bare noget lyd der er bedre end deres radio'er de har til låns på pladsen.

Ser frem til at se hvad I forslår :) 

PS. Hvis du har en JVC Boomblaster til salg, og lyst til at sælge den til den pris er du meget velkommen til at skrive. Tak.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2011 kl. 17:49
Har du undersøgt om eco mode kan slås fra?

Måske skal man i et bilforum for at finde svar.

Det burde være muligt.
SmileSmileSmile
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2011 kl. 17:52
Mufti. Det er desværre ikke muligt. Det er undersøgt. Der er lange tråde på nettet omkring emnet. Derud over har jeg været i kontakt med værksteder og forhandlere via e-mail, og der er heller intet held. Der er desværre ingen måde at disable det på.

Det bliver mere og mere kendt på nye biler - og et større problem på Drive in Biffen, lod jeg mig fortælle sidst vi var derude.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2011 kl. 18:01
Surt.

Nogen gange virker den slags ordninger ikke optimalt. I min ungdom har jeg tit hørt musik en hel aften og nat på bilens stereo. Det har aldrig givet start problemer.

Jeg kan varmt anbefale JVC boomblaster.

Har den selv. Bruger den i haven til fest og på tur.

Der skal nok skrues lidt ned for sub inde i bilen.
SmileSmileSmile
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2011 kl. 18:09
Ja, det er nemlig rigtig surt! :-) 

Præcis ja. Det virker rigtig tarveligt at de ikke har lavet den mulighed at slå det fra - så man selv kan bestemme hvordan man vil bruge sit anlæg. Det virker jo helt tosset at man er tvunget til at have sin bil kørende. Det måler simpelthen på batteriet, og når det kommer ned et til punkt slår det fra. Undskyldningen er selvfølgelig at ens bil altid skal kunne starte.. Men strøm nok til 30 min? Det virker jo helt hen i vejret. Håber de ændre det engang. For som du selv er inde på, så kan batteriet jo sagtens holde.

Der er rigtig meget gang i sådan en JVC, og det også derfor valget først faldt på sådan en. Dog synes jeg ikke jeg vil smide 1.000 kr efter den, hvis den kun skal bruges en sjælden gang i Drive in Biffen. Men nu må vi se. Det kan jo være jeg bliver nød til det :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu