recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sejrsen Atmos 7.2.4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sejrsen Atmos 7.2.4

 Besvar Besvar Side  <1 141516
Forfatter
Besked
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2017 kl. 13:24
Det er godt blevet en lækker bio må jeg sige, det ser godt ud. Fine højttalere. Lyd og Billede har dem som reference i deres test rum. Kan godt lide din diskrete dæmpning af rummet.


Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 13:52
Halløj

Har igen rodet lidt med bio.

Har opgraderet med Arendal Sub 3 og 1723 s monitor som fronter og center.

Monitorerne er vist uden sammenligning de bedste jeg har haft.



De resterende 8 højttalere er Cambridge WS30.

God jul
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 14:12
De arendal ser fine ud, hvad måtte du slippe?
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 14:17
Du kan se deres priser her:

https://www.arendalsound.eu/

For mig virker det til at nypriserne er mere "realistiske" sammenlignet med procella og mksound som jeg også har haft i min bio.
Til top
dannisther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2018
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dannisther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2018 kl. 14:26
Hvor har du købt dem henne ? :)
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 10:49
Ved Arendalsound.

Er der andre steder?
Til top
dannisther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2018
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dannisther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 12:49
Fisk, man kunne forestille sig, at det var derfor jeg spurgte min gode herre... :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 141516
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu