recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny DVB-C modtager (evt. fra Clint)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy DVB-C modtager (evt. fra Clint)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Casper_A Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny DVB-C modtager (evt. fra Clint)
    Sendt: 09-August-2011 kl. 16:07
Hejsa,

Jeg har en Sagem 60 med et TDC/yousee Smartcard, da jeg ikke har nogen DVB-C modtager i mit SHARP LC-32RA1E fladskærm. Og da der ikke er nogen digital overførelse fra Sagem boksen til fjernsynet er det jo selvfølgelig ikke muligt at se de HD-kanaler der er i fuldpakken..

Så har overvejet at købe en ny boks med HDMI udgang, men ved ikke om det skal være Clint DC1 eller DC3?

Kan se på Clint's hjemmeside at DC3'eren har mulighed for at indsætte et smartcard via et CA-modul, men er det nødvendigt nu hvor yousee's kanaler ikke er krypteret mere, så jeg bare kan ''nøjes'' med DC1'eren og spare de penge?

Ydermere har jeg læst på nettet at der kan være problemer med at bruge HDMI udgangen på Clint modtageren til et ''ældre'' fladskærm med en ældre generation af HDMI. Vil jeg have problemer med mit SHARP fladskærm?

Og til sidst, man har mulighed for at optage ned på et USB stick eller harddisk, men optager de i samme format? Og vil jeg have mulighed for at brænde det ned på evt. en dvd, med det format det optager i? Og hvad med undertekster, når man optager?

Mvh.
Casper

Redigeret af Casper_A - 09-August-2011 kl. 17:48
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu