recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lg hr550c med viaplay???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLg hr550c med viaplay???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schrank Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Lg hr550c med viaplay???
    Sendt: 20-August-2011 kl. 13:49
Hejsa
 
Er i tvivl om denne recorder indeholder premiumtjenesten Viaplay. Ifølge producentens hjemmeside gør den, men ifølge anden tråd her på siden gør den ikke. Er der nogle af jer der har maskinen, der kan fortælle hvad der er rigtigt.
 
På forhånd tak.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 14:00
 
 Ja det gør der godt nok.
  Menuen giver adgang til de populæreste og mest relevante applikationer for det nordiske marked, f.eks. Viaplay, Headweb og SF Anytime.
Men mon ikke at der skal installeres en App. for at det kan gøres.?
 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
tkl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-August-2011
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 12:31
Jeg har en HR570C, som er magen til HR550C bortset fra harddisk størrelse. Jeg har skrevet til LG og spurgt ang. viaplay mm og fik svaret at den ikke understøtter premiumtjenester og at det er en fejl at det står på deres hjemmeside. De har så åbenbart ikke gidet at opdatere deres hjemmeside.
Til top
ThomasKim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 10:16

Aldrig mere LG L

 

Købte i oktober 2011 en LG 3D Blu-ray Afspiller HR550C, da den gamle Sony maskine ikke havde mpeg 4. Valget faldt på LG´en da denne ifølge LG´s egen hjemmeside kunne modtage programmer fra net tjenesten Viaplay, hvilket er min mulighed for at følge med i fodbold fra nær og fjern. Skuffelsen var derfor stor da jeg kunne konstaterer at dette ikke var rigtigt. Jeg skrev med det samme til LG omkring problemet, og de svarede:

 

kan godt forstå at du føler jeg dig snydt og jeg beklager meget at vores

hjemmeside er forkert på den”

 

Har desværre først efterfølgende fundet denne tråd, der er tilbage fra august 2011. LG har altså vidst at de solgte maskinen med falsk varebetegnelse… Fup firma.

 

Senere har jeg opdaget andre irriterende mangler/fejl/sygdomme ved denne maskine.

 

Fx kan man ikke se et program man har programmeret maskinen til at optage, før den er færdig med at optage, hvilket er en underlig mangel idet at man godt kan spole tilbage i direkte tv, hvis man har sat maskinen op til det. En anden ting maskinen sælger sig på, er muligheden for at streame medier fra computeren. Her skulle computer være erstattet med PC idet det ikke fungerer med mac som efter min bedste overbevisning også er en computer, men for LG er det åbenbart vigtigere at få langet mange maskiner over disken frem for at skabe tilfredse kunder 

 



Redigeret af ThomasKim - 01-December-2011 kl. 10:19
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 10:29
Syntes tidligere man har hørt, at butikken har givet et nedslag i prisen, hvis der også på deres egen hjemmeside har været reklameret med features der ikke har eksisteret.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu