recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs SCART?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs SCART?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperLarsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs SCART?
    Sendt: 02-Marts-2006 kl. 14:30

Hej,

Jeg har lige købt en Pioneer 630H optager. Den vil jeg jo gerne kunne bruge til at vælge kanaler med, så jeg kan skedulere optagelse af programmer osv.

Jeg har en Canal Digital dekoder stående på loftet som jeg bruger en af de der smarte remote batteri-kapper til at styre fra stuen.

Mit problem er så imidlertid at jeg skal forbinde 630'eren (i stuen) med dekoderen (på loftet) med et SCART kabel. Kan dette lade sig gøre uden at jeg skal til at føre et kabel hele vejen? Det er jo ikke til signal jeg skal bruge det, men til styring

Til top
JesperLarsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 10:13

Nå, enden på det her blev at jeg fik flyttet dekoderen ned i stuen så jeg kan forbinde optager og dekoder efter foreskriften.

Bliver spændende at se om jeg kan få Canal Digital CDC-7000'eren til at køre med Pioneer'en.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu