recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sortere kanaler på Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sortere kanaler på Samsung

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleRas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 23:00
Hej

Jeg er kommet en smule videre, og jeg kann se at jeg nok skal præcisere at mine sorteringsproblemer gælder for kanaler modtaget via DVB-S !, altså satellit kanaler (CanalDigital).

Det viser sig nemlig at kanaler som man modtager via DVB-T, landbaseret sendenet, godt kan redigeres og sorteres !  -   Disse kanaler kan man nemlig editere kanalnummeret på, og derefter lade systemet sortere kanalerne i nummerrækkefølge.

Så problemet ser kun ud til at gælde DVB-S kanaler :-(

/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleRas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 12:17
Hej

For lige at gøre den sag omkring sortering af DVB-S kanaler på Samsung UExxD8005 serien færdig, så kan det ikke ladet sig gøre ! - Har d.d. fået nedenstående svar fra Samsung support:

Hej Ole

Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.


Ja, du har helt ret. Det kan desværre ikke lade sig gøre på DVB-S kanaler. For øjeblikket er der heller ingen løsning på det, men vi råder dig til at holde fjernsynet opdateret, det kan være, at det kommer på et tidspunkt.

Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte
os igen.
Med venlig hilsen
Laura

Samsung Support
Tel.: 70 70 19 70 (alle opkald til nationaltakst)
Åbningstid: Mandag - fredag 09:00 - 18:00
Hjemmeside: www.samsung.dk[...]

Så sådan er det :(

/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
KennethØ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennethØ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 12:48
Prøv at dette link http://pvi.samsung.de/getDownloadFile.aspx?file=ddc48db1-5e7d-4de6-a647-a29066f85ec3

Programmet findes kun på det tyske Samsung site, ikke på det danske.

Mvh Kenneth
Til top
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleRas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 17:42

Hej Kenneth

Tak for tippet !  -  Jeg hentede straks prg. og det fungerer helt efter bogen, lige som man også fint kan hente kanallisten over på en USB stick, loade ind i prg. osv.. alt ser helt fint ud - Lige indtil man skal til at editere i satt. kanalerne, så er det morsomme helt slut :(   De kommer nemlig kke med frem på listen :(   DVB-T kanalerne er dér, og de kan editeres og flyttes rundt helt som man har lyst, men desværre ikke DVB-S kanaler... :-(

Der er også et faneblad for editering af DVB-C kabelkanaler, dette har jeg dog ikke mulighed for at afprøve, men måske andre kunne ha' glæde af prg. i den sammenhæng.

Så os som bruger satt. kanaler må nok vente og se om der sker noget med tiden...

/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
oletho Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oletho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 19:50
Det løste mit problem med DVB-C

Takker! Handshake

Samsung UE65JS9505
Denon AVR-X2600H
Apple TV 4
Samsung BD-D7500
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu