|
Fælleskøb af 50" Plasma LG Smart TV |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-September-2011 kl. 21:50 |
Spørgsmål herunder >>>
Redigeret af Lars - 11-September-2011 kl. 21:58 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dette emne er kun til koordinering af igangværende Fælleskøb.
Spørgsmål til modellen, levering o.lign. er velkomne.
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
|
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1305798346
så kan folk da se hvad de køber
men det bliver vil også bare slettet |
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan altid finde noget der er bedre, hvis man vil betale mere for det. Sådan er det med alt i denne verden.
Men til prisen - som den er her på Fælleskøb - vurderer jeg at det er et godt køb
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvor mange sæt briller?
|
|
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes prisen er helt ok. LG har selv billigere modeller og Panasonic har dyrere. Så må man jo gøre op med sig selv om hvilket beløb et TV skal lægge beslag på. Testen fra flatpanels.dk løfter i sig selv ikke sløret for noget, der ville skræmme mig sådan generelt.
|
|
Stjerne
Ny bruger Oprettet: 06-September-2011 Sted: København Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er prisen for 2 stk 3D-briller med tilhørende boks!?
Jeg går ud fra at det skal bestilles som tillæg? |
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Der medfølger et par 3D briller.
Forhandleren laver lige et tilbud på ekstra briller
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og mulighed for at bytte et vægbeslag til et par 3D briller hvis man ikke skal bruge vægbeslag?
- please
|
|
BusinessBo
Guld medlem Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
Funktioner
Tak(0)
|
Overvejer at købe nyt tv.
Men er det her jeg skal gå efter eller er der andet og bedre i samme ca. størrelse og til samme pris ?
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft en del LG TV (samt Pioneer og Panasonic) og dem har jeg været glad for. Jeg syntes de laver nogle udemærkede TV, også hvad angår fjernbetjening og daglig betjening. Og designet er jo også flot. Hvis jeg selv stod og skulle bruge et 50" lige nu, ville jeg selv overveje dette tilbud. Syntes det giver meget for pengene /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |