recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er YouSee 100 gratisfilm bare reklame-spam
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr YouSee 100 gratisfilm bare reklame-spam

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2011 kl. 23:37
Min filmhylde er tom. Er det noget med at jeg ikke lejer filmene rigtigt, så jeg får hvad der svarer til preview?

Jeg indtaster en pinkode (1234) men ved sådan set ikke andet end at filmen starter. 
Nu har jeg bestilt en ny pinkode (4444), modtaget den pr SMS og så får jeg en fejlkode, om at cinema ikke virker - når jeg forsøger at leje en film med dén kode...


Handstand
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 06:20
Jeg har set 3 film uden nogen form for reklamer
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 08:36
Jeg har med succes brugt 100 film et par gange, uden afbrydelser eller andre uheld.

Seneste forsøg resulterede dog også i at filmen blev afbrudt efter ca. 15 min, og derefter starter trailervisning / reklamer. Filmhylden var her ligeledes tom, så jeg kunne ikke vælge at forsætte filmen, kun at "leje" den igen og starte forfra.
Afbrydelsen kom af sig selv et par min. efter at jeg forgæves havde forsøgt at pause filmen og spole tilbage - her meldte cinema blot om fejl.

Om afbrydelse af streamen skyldes spidsbelastning i systemet kan man kun gisne om, men jeg kunne sagtens forestille mig at Yousee har undervurderet efterspørgslen og dermed ikke har stillet nok båndbredde til rådighed.
Dette så man tydeligt i starten af "start-forfra" samt "tv-arkiv".
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

Min filmhylde er tom. Er det noget med at jeg ikke lejer filmene rigtigt, så jeg får hvad der svarer til preview?

Jeg indtaster en pinkode (1234) men ved sådan set ikke andet end at filmen starter. 
Nu har jeg bestilt en ny pinkode (4444), modtaget den pr SMS og så får jeg en fejlkode, om at cinema ikke virker - når jeg forsøger at leje en film med dén kode...


 
Hvis du bruger en tilfældig pinkode (f.eks. 1234), så kan du kun se en bid af filmen, hvorefter der kommer reklamer.
 
Du skal bestille en rigtig pinkode, som du så har gjort nu. Du har så nu et andet problem, som du må ringe til YouSee support om.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1827
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 12:56
PIN koden står på din regning fra YouSee ( lige under dit navn )
Til top
larsvj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: DK-2830
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

Jeg indtaster en pinkode (1234) men ved sådan set ikke andet end at filmen starter. 
Ugyldig PIN-kode
 
Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

Nu har jeg bestilt en ny pinkode (4444)
Default PIN-kode der bruges når Kortet nulstilles, når man så bliver registreret korrekt, hos YouSee, fremsendes den rigtige med Post eller kan hentes via SMS servicen.
 
Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

modtaget den pr SMS og så får jeg en fejlkode, om at cinema ikke virker - når jeg forsøger at leje en film med dén kode...
Se ovenstående...
Du SKAL kontakte YouSee og få dit abbonement bragt i orden.
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One *
Til top
arcona Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

når du siger kommet til at gå over på 601 - altså på fjernbetjeningen. Har ikke rørt andet end valgt menu >> cinema >> top 100 >> filmvalg.
Derfra er fjernbetjeningen ikke rørt yderligere.

Har startet samme film 2 gange, fordi jeg netop kom i tvivl om, hvorvidt jeg havde skubbet til fjernbetjeningen 1. gang. Men anden gang skiftede den også til reklamer præcist samme sted, hvor Doc har forstået at Marty McFly er retur og har et brev med fra fortiden hvor han er succesfuld blacksmith...


top 100?
mener du ikke 100 film?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu