recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harry P. & Jurassic Park, Blu-ray fede bokse.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarry P. & Jurassic Park, Blu-ray fede bokse.

 Besvar Besvar Side  123 13>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
madstilst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-December-2011
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Harry P. & Jurassic Park, Blu-ray fede bokse.
    Sendt: 11-December-2011 kl. 20:50
Tak, den vil jeg prøve fremover.

/Mads
Til top
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Status: Offline
Point: 281
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2011 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af madstilst madstilst skrev:

Tak for hjælpen.
Jeg besluttede at åbne og gå løs på det, og ganske rigtigt har de første fem film dansk tale som en mulighed i valg af lydspor. Dog kun på blu-ray - dvd'erne er meget skrabede med kun engelsk sprog og næsten intet ekstramateriale. (dette er limited edition boksen med 19 discs, hvoraf 8 er dvd'er)
Ekstramaterialet på de 3 nyeste film (Halvblodsprinsen, Dødsregalierne del 1 og 2) har IKKE dansk undertekst, hvilket jeg synes er helt godnat  for så kendte film, der må forventes at sælge stort.

Hvis det er OT, må I venligst rette mig, men kan jeg spørge nogen her i tråden om, hvor på nettet man kan finde detaljerede oplysninger om indholdet (alt ekstramateriale, sprog, undertekster mv.) på blu-ray og dvd-udgivelser? Det er mig en gåde, hvordan man skal vide, hvad man betaler for, når man køber noget. Warner Brothers hjemmeside er fx. meget lidt hjælpsom, men hvem skulle ellers vide det?

/mads


www.bdlive.dk er meget god til tekstinformation
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2011 kl. 15:45
Så topper jeg med den sidste procent!LOL Så længe det ikke er US import, er det de samme 8 skiver
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2011 kl. 15:15
Jeg vil sige, at der er 99% chance, for at de er på dansk.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
madstilst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-December-2011
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2011 kl. 15:13
Tak for hjælpen.
Jeg besluttede at åbne og gå løs på det, og ganske rigtigt har de første fem film dansk tale som en mulighed i valg af lydspor. Dog kun på blu-ray - dvd'erne er meget skrabede med kun engelsk sprog og næsten intet ekstramateriale. (dette er limited edition boksen med 19 discs, hvoraf 8 er dvd'er)
Ekstramaterialet på de 3 nyeste film (Halvblodsprinsen, Dødsregalierne del 1 og 2) har IKKE dansk undertekst, hvilket jeg synes er helt godnat  for så kendte film, der må forventes at sælge stort.

Hvis det er OT, må I venligst rette mig, men kan jeg spørge nogen her i tråden om, hvor på nettet man kan finde detaljerede oplysninger om indholdet (alt ekstramateriale, sprog, undertekster mv.) på blu-ray og dvd-udgivelser? Det er mig en gåde, hvordan man skal vide, hvad man betaler for, når man køber noget. Warner Brothers hjemmeside er fx. meget lidt hjælpsom, men hvem skulle ellers vide det?

/mads


Redigeret af madstilst - 10-December-2011 kl. 16:10
Til top
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Status: Offline
Point: 281
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 22:52
De har alle dansk tale på 1-5.

Eneste grund til at 1'eren er anderledes i US er fordi titlen er anderledes derovre.

(Sorcerer's Stone vs. Philosopher's Stone)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af madstilst madstilst skrev:


 Det skriver en anmelder også i kommentarerne til denne anmeldelse og tråd, hvor han meget venligt har lagt detaljerne på alle disce: :http://www.amazon.co.uk/gp/cdp/member-reviews/A2UF7ZVH6B6IWV/ref=cm_pdp_rev_title_2?ie=UTF8&sort_by=MostRecentReview#RCJB1DMTISX3H
Men en førstehåndsbekræftelse er det, jeg har brug for for at være helt sikker.
Nej det er ikke det han skriver:
 
Please note i'm talking about the basic box set not the £ 66 box set with the extra fancy packaging.


Redigeret af Kampus - 07-December-2011 kl. 22:38
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 22:26
Er det en US import? For så er der et problem med den 1. film, som mangler tekster og tale.
 
Har lige fået den alm box med alle 8 film fra UK, og her er alle film pånær 1'eren US import, da de starter med FBI-fængsel-250.000$ osv.
Til top
madstilst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-December-2011
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 22:13

[/QUOTE]
Hej.
Og først velkommen til recordere.
 
Den eneste måde, du lige får det bekræftet er nok, at lukke den op. Jeg tror ikke der er så mange som har bestilt denne fede udgave. Men det ville undre mig meget, hvis ikke det er 100% de samme discs som er i de andre bokse, og de er med DK tale/tekst på de første 5, og resten med DK tekst.
[/QUOTE]

Tak Flemming. For velkomst og svar.
Jeg kan ikke åbne kassen, for så mister jeg muligheden for at bytte den. Derfor spørger jeg, om der skulle være andre, der var tossede nok til at købe den. Wink
Du har sikkert ret i det med at discene er de samme. Det skriver en anmelder også i kommentarerne til denne anmeldelse og tråd, hvor han meget venligt har lagt detaljerne på alle disce: :http://www.amazon.co.uk/gp/cdp/member-reviews/A2UF7ZVH6B6IWV/ref=cm_pdp_rev_title_2?ie=UTF8&sort_by=MostRecentReview#RCJB1DMTISX3H
Men en førstehåndsbekræftelse er det, jeg har brug for for at være helt sikker.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 20:35
Fejl.Embarrassed

Redigeret af flemming larsen - 07-December-2011 kl. 20:39
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af madstilst madstilst skrev:

Hej gruppe

Jeg har lige modtaget "Harry Potter 8-film collection" blu-ray i limited edition udgaven med fotobog mv., men jeg tør ikke åbne den, før jeg kan få bekræftet at disse blu-ray skiver er identiske med dem i den almindelige 8-film collection. Ham, jeg har købt dem til (julegave), kræver nemlig, at det er versioner med DANSK TALE på de første 5 film. Kan nogen af jer her i forum be- eller afkræfte lydsporet på disse discs? Og det er altså i Limited edition-udgaven, ikke den almindelige.
På forhånd tak.
Mads
Hej.
Og først velkommen til recordere.
 
Den eneste måde, du lige får det bekræftet er nok, at lukke den op. Jeg tror ikke der er så mange som har bestilt denne fede udgave. Men det ville undre mig meget, hvis ikke det er 100% de samme discs som er i de andre bokse, og de er med DK tale/tekst på de første 5, og resten med DK tekst.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
madstilst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-December-2011
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 15:33
Hej gruppe

Jeg har lige modtaget "Harry Potter 8-film collection" blu-ray i limited edition udgaven med fotobog mv., men jeg tør ikke åbne den, før jeg kan få bekræftet at disse blu-ray skiver er identiske med dem i den almindelige 8-film collection. Ham, jeg har købt dem til (julegave), kræver nemlig, at det er versioner med DANSK TALE på de første 5 film. Kan nogen af jer her i forum be- eller afkræfte lydsporet på disse discs? Og det er altså i Limited edition-udgaven, ikke den almindelige.
På forhånd tak.
Mads
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 13>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu