|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
![]() Sendt: 22-September-2011 kl. 17:59 |
|||
Ja som titlen siger, så har I sikkert også lagt mærke til, at man allerede nu hos amazon.co.uk kan forudbestille en box med alle 8 harry potter film i på blu-ray, til hvad jeg synes er en meget favorabel pris på lidt under 34 £ - altså cirka 300kr! En pris jeg synes lyder til næsten at være for god.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00543RC0Y/ref=oss_product |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|||
Nogen der kan sige mig om pakker fra Amazon kommer med brev post, pakke Post, GLS eller noget helt andet?
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
De kommer med PostDK
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|||
hvornår kommer den til dk med dk undertekster
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
15/11 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|||
Det bliver først interessant, når den gode version, som de har på Amazon.fr kommer i en engelsk udgave! http://www.blu-ray.com/movies/Harry-Potter-The-Complete-8-Film-Collection-with-magic-wand-Blu-ray/30059/
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er altså bare en fed boks. Wau.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|||
kan den ikke allerede købes inde på istedgade?
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er mest ludere, der kan købes derinde, så det tvivler jeg på.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|||
Der venter nogert interessant i 2012. Fra Warners pressemeddelelse om The Complete 8 film Collection:
"Hard-core Potter fans will be pleased to know that 2011 is not the end of the Harry Potter film franchise on DVD and Blu-ray. Warner Home Video plans to release a comprehensive Harry Potter film collection, with even more extras and collectible premiums in 2012. More details about the collection will be available at a later date." |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|||
jeg mente nu den "magic wand" som nok allerede fåes i butikkerne derinde, så måske endnu en collectors edition findes der ![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |