Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
xalodogan
Guld medlem
Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
|
Emne: PS Jailbreak Sendt: 27-September-2011 kl. 13:19 |
Jeg har tænkt mig at jailbreake min ps3. Der skulle være kommet til version 3.70 eller 3.72. Hvor kan jeg hente sådan noget ?
på forhånd tak
|
|
Muffeh
Guld medlem
Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 14:07 |
først skal du have anskaffet dig en jailbreak usb, jeg brugte selv PS3break da det var, men du skal vide at hvis du først jailbreaker din ps3, er det slut med at have den online og især at bruge sin PSN konto! dvs. du kan ikke længere gå på PSN store, eller spille online! gør du dette risikere du at sony lukker din PSN konto, eller værre endnu, spærre helt for din ps3 (og ja det kan de faktisk, det er sket et par gange).
men når det så er sagt, hvis man ikke er typen der er online alligevel, så har man åbnet pandoras æske for spil, som ligger over alt på nettet, hvis man ved hvor man skal lede ;)
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Jimmbo
Guld medlem
Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 14:13 |
Muffeh skrev:
først skal du have anskaffet dig en jailbreak usb, jeg brugte selv PS3break da det var, men du skal vide at hvis du først jailbreaker din ps3, er det slut med at have den online og især at bruge sin PSN konto! dvs. du kan ikke længere gå på PSN store, eller spille online! gør du dette risikere du at sony lukker din PSN konto, eller værre endnu, spærre helt for din ps3 (og ja det kan de faktisk, det er sket et par gange).
men når det så er sagt, hvis man ikke er typen der er online alligevel, så har man åbnet pandoras æske for spil, som ligger over alt på nettet, hvis man ved hvor man skal lede ;)
|
Har jeg misforstået noget, eller er der ikke lukket for alle nye spil?
Men det med at de har spærret ens PS3, det har jeg også hørt rygter om, men det har aldrig været håndhævet ret længe af gangen.
|
TV: Panasonic TX-P42G10E Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000
|
|
Muffeh
Guld medlem
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 14:30 |
Jimmbo skrev:
Muffeh skrev:
|
Men det med at de har spærret ens PS3, det har jeg også hørt rygter om, men det har aldrig været håndhævet ret længe af gangen. |
det ved jeg så intet om, det et godt stykke tid siden jeg fulgte med på det hele. men er rimeligt sikker på at spærringen af ps3 er permanent! og de prøver i hvert fald at lukke for nye spil, kan huske at en af de ting der blev gjort ved Smackdown vs Raw 2010-2011 (kan ik huske hvilken) var at der ingen lyd var på, andet end i menuen. når du kom ind i selve spillet var der ingen lyd overhoved, hvilket jo fjerner halvdelen af oplevelsen. men altså, dem der arbejder på at hacke det så man kan spille crackede spil er nu ret gode, og alle spil kan næsten komme til at spilles på et tidspunkt, spørgsmålet er bare hvor længe der skal gå for at få det til at virke. Fallout 3 var f.eks. en af de spil man mente ikke ku spilles, og den var tilgængelig inden for en uge efter release, og fungerede perfekt.
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
yildizhan
Bruger
Oprettet: 04-Marts-2004
Point: 106
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 15:04 |
Et jailbreak USB......jeg mener da det er et helt alm USB stik. ??
|
|
yildizhan
Bruger
Oprettet: 04-Marts-2004
Point: 106
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 15:04 |
Jeg er ligeglad med at komme online med den. Den skal bare loade brændte spil. Hvor kan jeg hente jailbreak
|
|
Jimmbo
Guld medlem
Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 15:31 |
yildizhan skrev:
Et jailbreak USB......jeg mener da det er et helt alm USB stik. ?? |
Nej. Før hen skulle man bruge et særligt USB-stik, hvor der lå noget software der kunne låse din PS3 op. Nu kan man bruge en almindelig firmware opdatering. Men problematikken er, at man ikke rigtig kan spille de nye spil. Jeg har selv lagt custom firmware på min PS3, fordi jeg gerne vil lægge GT5 ind på maskinen for at nedsætte loadtiden.
|
TV: Panasonic TX-P42G10E Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000
|
|
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 16:32 |
yildizhan skrev:
Jeg er ligeglad med at komme online med den. Den skal bare loade brændte spil. Hvor kan jeg hente jailbreak |
Tager måske fejl, men er alle nye spil ikke "sikret" for det? Jeg mener at det var derfor GT5 blev udskudt, men måske har jeg misforstået noget.
|
|
|
Muffeh
Guld medlem
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 17:33 |
Jimmbo skrev:
yildizhan skrev:
Et jailbreak USB......jeg mener da det er et helt alm USB stik. ?? |
Nej. Før hen skulle man bruge et særligt USB-stik, hvor der lå noget software der kunne låse din PS3 op. Nu kan man bruge en almindelig firmware opdatering.
Men problematikken er, at man ikke rigtig kan spille de nye spil.
Jeg har selv lagt custom firmware på min PS3, fordi jeg gerne vil lægge GT5 ind på maskinen for at nedsætte loadtiden.
|
ja okay, som jeg os sagde er det et stykke tid siden jeg har været inde i det, og der er sket en del siden firmware ver. 3.55 hvor man stadig skulle bruge en Jailbreak USB.
|
|
|
Kenzo85
Guld medlem
Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 17:42 |
Jimmbo skrev:
Men det med at de har spærret ens PS3, det har jeg også hørt rygter om, men det har aldrig været håndhævet ret længe af gangen. |
Med mindre du får en nyere version af jailbreak'en kan du ikke spille nyere spil, da de vil kræve den nyeste firmware, når de bliver udgivet.
|
|
|