recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor ofte skal man genstarte Zaptor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor ofte skal man genstarte Zaptor

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Januar-2010
Status: Offline
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 21:42
Jeg synes nu også at boksen er langsom, derfor bruger jeg ikke arkivet (dr.dk) særligt meget, og lejer heller ikke mange film. Jeg havde overvejet at skifte om til vores fiber (Waoo) til trods for at jeg har 3 bokse, men har fået at vide at Waoo bokse er endnu værre end Zaptor, så det var en no-go.
Jeg forstår heller ikke hvorfor boksen ikke er stabil, den har efterhånden været ude nogle år; jeg fornemmer lidt der kan være nogle grundlæggende problemer i enten SW eller HW der gør at man ikke kan få en klippe stabil boks.
Mon Stofa arbejder på en komplet ny SW til boksen? Who knows, men man kan håbe der kommer styr på det.
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 22:35
Har min på standby, hvis ikke den selv har genstartet en el. to gange pr. uge skal jeg min. gøre det en gang om ugen.


Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu