recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung ps50c7705 tænder og slukker af sig selv..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsamsung ps50c7705 tænder og slukker af sig selv..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
obelix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: samsung ps50c7705 tænder og slukker af sig selv..
    Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 08:02
Hej
Nogen som har kendskab til problem med Samsung ps50c7705 at det tænder og slukker af sig selv med 10-15 sek interval? Jeg har ingen kontakt til det via fjernbetjeningen, den eneste måde jeg kan slukke det er at hive stikket ud.....
 
Har et par gang før også haft problemer med at det "smider/taber" HDMI udgangene og ikke kan modtage signal fra de enheder som nu er koblet til. Bl.a boksen fra BredbåndNord.
 
vh Rico
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 08:29
Hvis det er koblet på netværket, så prøv at fjerne netværkskablet.
 
Mit havde det samme problem for et par uger siden. Den næste dag kunne jeg igen sætte den på nettet uden problemer.


Redigeret af perkjaer - 07-Oktober-2011 kl. 11:08
Til top
KennethØ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 11:04
Jeg har et d8005 som begyndte af slukke med maks. 3 minutters mellemrum, først på bestemte tidspunkter og til sidst hele tiden Angry
 
Jeg har efter 12 dages ventetid (Samsung premium service Thumbs DownThumbs Down) fået skiftet mainboardet - det hjalp !
 
Vær opmærksom på, at Samsungs service bestemt ikke er optimal. Da jeg beskrev min fejl første gang over for Samsungs service, blev jeg bedt om af resette mit tv, "det ville helt sikkert hjælpe, for det er vist en software fejl"...
Det hjalp så ikke.
Anden gang jeg talte med dem, bad jeg om at få en tekniker ud, for der var deres løsning også at resette. Ham ventede jeg så 12 dage på. Da han så endelig kom, kunne han fortælle at det var en kendt fejl - hvorfor fa.. skulle jeg så prøve at resette.
 
Moralen: ring til Samsung og forlang et tekniker besøg, og vær så tålmodig...
Til top
obelix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 11:34
Tak for input.
Jeg har haft netværksstikket ude og dermed haft tv'et a nettet, det hjalp og nu kører det igen.

Ang HDMI indgange var meldingen også jeg skulle prøve at genstarte det og opdatere med nyt software. Det hjalp også, jeg er bare spændt på hvor længe.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu