recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray tilbudstråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray tilbudstråden

 Besvar Besvar Side  <1 164165166167168 171>
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så stopper de garanteret også med at sælge film. Det er ikke nemt at få fysiske film mere.
Det er jo desværre vores egen skyld, fordi mange vælger Netflix, iTunes o.lign. frem for fysiske kopier. Det er simpelthen ikke længere moderne. Er bange for, at fysiske eksemplarer dør med 4K BD Cry

Sorry, gik lidt off-topic.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så stopper de garanteret også med at sælge film. Det er ikke nemt at få fysiske film mere.
Det er jo desværre vores egen skyld, fordi mange vælger Netflix, iTunes o.lign. frem for fysiske kopier. Det er simpelthen ikke længere moderne. Er bange for, at fysiske eksemplarer dør med 4K BD Cry

Sorry, gik lidt off-topic.
Du har helt ret. Jeg har nu fulgt med i lang tid, og er først begyndt, at købe flere film hos iTunes. Men køber stadig en del film, når Bilka har de nye til 99,- iTunes tager altså 169,- for de fleste nye, så er noget dyrt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 18:18
Det ville være meget trist hvis Bilka stopper med deres tilbud på nye film til 99 kr. 

Jeg har købt mange nyheder i Bilka
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 10:10
Mange af titlerne er allerede at finde i "4 for 200" eller i det mindste "3 for 199" hos cdon.dk, så bortset fra nogle Vikings/Walking Dead/Matador/etc-bokse og enkelte relativt nye titler var der ikke så meget at komme efter.

Jeg medgiver dog gerne, at det er et mere omfattende tilbud end sædvanligt og måske lidt udenfor sæsonen, men nu får vi se.

Efter de har flyttet Disney/Pixar/Marvel-filmene (inkl. Deadpool) over i legetøjsafdelingen, er det svært at se, hvor meget de yderligere kan reducere filmafdelingen i elektronikområdet, uden at lukke helt ned for det.


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

Mange af titlerne er allerede at finde i "4 for 200" eller i det mindste "3 for 199" hos cdon.dk, så bortset fra nogle Vikings/Walking Dead/Matador/etc-bokse og enkelte relativt nye titler var der ikke så meget at komme efter.




Her vil jeg så ikke give dig ret.

For selvom filmene igår i 4 for 200 eller 3 for 199. Så er det en god pris, når man kun hat givet 15, 25 eller 35 kr for filmen i Bilka
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

Mange af titlerne er allerede at finde i "4 for 200" eller i det mindste "3 for 199" hos cdon.dk, så bortset fra nogle Vikings/Walking Dead/Matador/etc-bokse og enkelte relativt nye titler var der ikke så meget at komme efter.
Her vil jeg så ikke give dig ret.

For selvom filmene igår i 4 for 200 eller 3 for 199. Så er det en god pris, når man kun hat givet 15, 25 eller 35 kr for filmen i Bilka

Det var småt med gode og relativt nye titler under 50 kr.
https://www.bilka.dk/search?q=*&f=categories%3DFilm%20og%20TV-serier&sort=lowest_price

Jeg fyldte selv godt i indkøbskurven og fandt så en ledig MacBook Pro med internetadgang så jeg lige kunne tjekke anmeldelserne på blu-ray.com inden jeg forkøbte mig. En stor del røg tilbage på hylden igen.

Men om det er turen værd afhænger selvfølgelig også af, hvad den lokale butik har hjemme og hvad man har i samlingen i forvejen.

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 12:46
Efter et hurtigt tjek fandt jeg Blade Runner 49 og Get Out til 25 kr.
Det er skisme da billig
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 13:24
Det lykkedes mig at finde Pixar Collection til 350 kr, det var også den sidste de havde tilbage SmileThumbs Up
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 15:09
Jeg havde lige håbet, at jeg kunne få Game of Thrones sæson 7 på Blu-ray. Men heller ikke denne gang.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2019 kl. 13:23
Fra i morgen er det så Føtex der har 50% på DVD og BD. Så skæres der også stort ned på hyldepladsen der.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2019 kl. 13:36
Jeg spurgte sidst jeg var Bilka og købe BD, om de have planer om at sløjfe salg af FILM og vsaret var nej. Det var bare almindelig udsalg.
Jeg fik købt disse. De fleste kostede mellem 15 og 35 kr. Enkelte kostede 50 (Malificent 
Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge)
Dearh Wish
Boyka
Sicario
Sicario 2
The Boss Baby
Detroit
Sleepless
T2 Trainspotting
3 Ting
Tulip Fever
Birth of the dragon
Underverden
Final Score
Reprisal
Professor Marston
Dobbeltspil
Malificent
Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge
Gud taler ud
Victoria & Abdul
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2019 kl. 17:16
Vil lige gøre opmærksom på iMusic, der sælger masser af skiver, og har tilbud lige nu på dvd og BD film 3/100,-
https://www.imusic.dk/exposure/9143/januartilbud-på-film:-3-for-2's-pris?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=general_film1904&utm_content=8
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 164165166167168 171>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu