recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray tilbudstråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray tilbudstråden

 Besvar Besvar Side  <1 166167168169170 171>
Forfatter
Besked
home_user Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Januar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér home_user Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2019 kl. 16:12
Hej alle

Bilka har de fleste Marvel film på Blu-ray til 49.97....
Både Online og i butikkerne.

Uha ...det kostede.Wink


Redigeret af home_user - 14-Juni-2019 kl. 16:13
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 23:32
Elgiganten har de 4 Avengers film på bluray til 159+29 kr. - det er en ganske fin pris
 
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Elgiganten har de 4 Avengers film på bluray til 159+29 kr. - det er en ganske fin pris
 


Det må da siges at være en god pris. Der står dog at den sælges af PLAY DK.

Nogen der ved hvad det betyder, hvem de er, og om det er ok at købe?
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 12:08
Umiddelbart sendes den fra Sverige, men tænker det er ok, når El-giganten er sælgeren.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Gump Gump skrev:

[QUOTE=kennethbrdk] Elgiganten har de 4 Avengers film på bluray til 159+29 kr. ...... Der står dog at den sælges af PLAY DK.

Nogen der ved hvad det betyder, hvem de er, og om det er ok at købe?

PLAY har overtaget Elgiganten's salg af film. Mener faktisk det er et norsk firma. Det virker helt fint, ingen grund til bekymring.

Ved ikke om I har oplevet det samme i DK, men herovre i Sverige har EG neddroslet deres udvalg gevaldigt, og har mange steder flyttet i mindre butikker/gjort butikkerne mindre. Film var de sidste mange år ikke rigtigt noget de prioriterede ret højt. Den nye ordning er faktisk en god idé, og de har ret mange billige film.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2019 kl. 12:50
https://cdon.dk/disney/disney_weekend/4k/
Gode tilbud på 4K - jeg blev da lige en plovmand fattigere Embarrassed
Til top
The Dude Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-December-2007
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The Dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 14:56
Hvad er folks erfaringer med Cdon? Sidst jeg brugte dem var nogle år tilbage, og der fik jeg aldrig min bestilling og de var langsomme om at reagere på mails. De virker heller ikke for begejstrede på Trustpilot.

Bortset fra det: Spider-Man-trilogien (Raimi-filmene) på UHD til €26.99.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 15:13
Jeg har handlet der ca. 1 milliard gange - haft problem 1 gang som de ikke håndteret synderligt vel. Udover det har jeg altid modtaget mine varer - nogen gange hurtigt andre gange langsomt.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af The Dude The Dude skrev:

Hvad er folks erfaringer med Cdon?

Kun gode - ind imellem gode kampagner, og har altid fået mine film indenfor rimelig tid.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 15:18
Jeg har kun gode erfaringer med cdon, de har været leverandør +20 gange i år, helt uden problemer.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 17:44
Fedt, snuppede lige Ragnarok! Smile
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Raskolnikov Raskolnikov skrev:

Fedt, snuppede lige Ragnarok! Smile

You have my sympathies ...
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 166167168169170 171>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu