recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp med webcam snapshots
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp med webcam snapshots

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp med webcam snapshots
    Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 16:17
Hej

Jeg skal i forbindelse med et software projekt tage nogle billeder med en computer i så høj opløsning som muligt og har i den forbindelse brug for et webcam der kan tage stilbilleder i høj opløsning. 

Har derfor købt et creative live! 1080p kamera som efter sigende skulle kunne tage billeder i 12mp men kan ikke få den til den så tænkte jeg lige ville lave denne post inden jeg farer ud og køber en masse webcams som jeg alligevel ikke kan bruge til noget.

Så hvis nogen af jer har et godt webcam (helst stillbilleder på over 8mp) vil i så ikke hente denne applikation:  http://dl.dropbox.com/u/15611034/Snapshot%20Maker.zip

Kører den og skrive her hvilket webcam i har, om i kan tage snapshots og i så fald i hvilken opløsning. Post evt billedet i dit indlæg. 

Vil især gerne høre fra folk med et Logitech HD Pro Webcam c930 

På forhånd tak!

Redigeret af Briam - 13-Oktober-2011 kl. 16:18
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 20:16
Følger der ikke noget software med til det webkamera som kan klare det for dig, det har der i hvert fald gjort til de webcams jeg har haft fat i.

Der er et "creative live center" her:
http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=218&CatName=Kameraer&subCatID=231&subCatName=MIDI+Keyboards&prodID=20165&prodName=Live!+Cam+Socialize+HD+1080&bTopTwenty=1&VARSET=prodfaq:PRODFAQ_20165,VARSET=CategoryID:218

/ask
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu