recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp! Router/netværksproblem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp! Router/netværksproblem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andersvester Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp! Router/netværksproblem
    Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 19:40
Hej Recordere.
Jeg har et setup der består af 1 stk router fra Yousee som er koblet sammen med en Airport Extreme og en Western Digital NAS, samt udvidet med 1 stk. Airport Express. Det har fungeret perfekt sammen med både min telefon, mit Apple TV, min computer og min PS3.

MEN SÅ.. Igår startede det hele med at min Airport Express ikke ville logge på/udvide netværket og slet ikke kunne oprette forbindelse/findes på min router. Derudover kan jeg ikke logge på mit WiFi på min iPhone som bare siger "indtast koden" også selvom jeg er 100% på at jeg indtaster den rigtige kode. Og først nu bliver det rigtig sært, fordi jeg plejer at kunne tilgå min NAS gennem mit Apple TV samt streame musik/radio fra min telefon, men nu kan mit Apple TV slet ikke logge på mit nettet eller streame fra min NAS. Dog kan jeg sagtens gå på WiFi/nettet samt tilgå min NAS fra min computer og streame musik fra min computer til Apple TV gennem Airfoil. (ingen problemer overhovedet).

Hvad er der sket?

Jeg har prøvet at genstarte min router samt gendannet min Airport Express men intet har hjulpet.
Har jeg - uden at vide det - gjort sådan at kun min computer kan få lov til at være på netværket?

Håber virkelig i kan hjælpe eller bare give forslag.
Mvh. Anders
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu