recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wall of Sound And Picture - Atmos bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wall of Sound And Picture - Atmos bio

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 41>
Forfatter
Besked
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 14:12
At købe gardiner er bare mega dyrt, især hvis det skal være mørklægnings.

Hvis du laver det ordenligt med Molton kan det også blive godt.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 15:34
SKAL der kunne komme lys ind??

jeg vil bare have muligheden for at lufte ud. Så jeg har først sat noget solfilm på. Derefter noget matsort hyldefilm fra silvan. så er der total mørkelagt - det ser pænt ud udefra. og du kan samtidig lufte ud. det er dog slut med sollys
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Ang strømrenser og lign. Jeg aner absolut intet om det fungere eller ej - jeg har ikke hørt det. Men ingeniør eller ej, så lyt inden man konkludere noget som helst. Hvis alt skulle relateres til teori, stoppede udviklingen hurtigt.


Enig, bare husk at lyttet skal være "blindt" hvis der skal kunne konkluderes noget.
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 07:50
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

SKAL der kunne komme lys ind??

jeg vil bare have muligheden for at lufte ud. Så jeg har først sat noget solfilm på. Derefter noget matsort hyldefilm fra silvan. så er der total mørkelagt - det ser pænt ud udefra. og du kan samtidig lufte ud. det er dog slut med sollys
 
 
Det skal der desværre, er eneste veto konen har nedlagt vedr. kælderen Big smile
 
Tak for jeres input - ja synes også det er lige i overkanten for to rullegardiner Confused
 
Jeg vil forsøge at lave noget selv, med et rullegardin fra ikea, samt nogle alu U-skinner i siderne og bunden. Da det jo er et kældervindue, står solen sjældent direkte på. Tager lidt billeder af konstuktionen.
 
 
/michael
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 08:23
har du prøvet faber gardiner?
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 12:19
En lille update:
 
Venter i øjeblikket på at modtage mit lærred og stole. Lærredet er blevet sendt idag, og stolene skulle gerne ankomme i starten af marts.
 
Ellers er alt andet blevet gjort færdig, dog med mindre tweaks tilbage.
 
Har bestilt en flok af disse :
 
 
Billeder kommer snarest...
 
/michael
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 17:39
Jeg fik syet et gardin ved stof og stil af noget mørklægningsgardin. det kostede vistnok 1500kr i alt for et vindue på 5,5m x 2,5m. man skal bare lige vøre obs på at de damer som står derude mener at gardinet stadig skal bølge når det er trukket for = dobbelt op på stoffet = dyrere end nødvendigt, hvis man kan leve med at det er nogenlunde glat når det er trukket for.

bare lige mine 50 cent til din fed tråd. er sku noget misundelig.
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 23:27
Glæder mig til flere billeder:)
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 18:51
Nåh, så har jeg solgt min reciever... Hvad skal man så have ? Gode bud og forslag modtages med kyshånd :)
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af scantek scantek skrev:

Nåh, så har jeg solgt min reciever... Hvad skal man så have ? Gode bud og forslag modtages med kyshånd :)


Hvis du gerne vil ave noget der er fremadrettet , kunne anthem være et bud.........altså klangmæssigt . Jeg vil tro at marantz også vil være godt. Men 150erne vil gerne have noget havre. Hvis det har interesse skal jeg MÅSKE sælge mit 7 kanals effekttrin....lexicon gx7. Den er til genggæld alt andet end tilbagelændet.
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 19:10
Anthem ER bare lækkert grej og hold kæft et løft lyden har fået, både i snurrerundt lyd og stereo.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 20:10
Du kunne prøve noget helt nyt. Emotiva - de har lige annonceret en ny processor XMC-1 med Lyngdorf Room Perfect/Tact. Den kommer dog først til sommer, men deres UMC-1 kunnevære et bud indtil da.
Som effekt kunne deres XPA-5 være et bud.

Det hele er nok lidt et sats da de ikke lige er til at komme til at høre, men mindre man finder en privat der vil give en demo.

Ellers er der Anthem eller Integra - de er nok et mere sikkert sats da de er nemme at komme til at høre.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 41>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu