recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD kvalitet/regionfri - PS2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD kvalitet/regionfri - PS2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kathze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: DVD kvalitet/regionfri - PS2
    Sendt: 16-Marts-2006 kl. 12:46

Hej

Jeg har et hurtigt spørgsmål. Er der nogen der kan sige noget om kvaliteten på PS2, når man afspiller DVD'er? Jeg har hørt at den ikke er super god....

Herudover vil jeg meget gerne vide, hvordan man gør sin PS2 til multiregion.

Mvh

Kathrine

Til top
MorpheusDTU Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2006 kl. 12:38

Hej Kathrine

Jeg har selv haft en PS2, af den første generation, der kunne den godt have svært ved at læse en DVD en gang i mellem, men i de nye generationner er det ikke noget problem. Kvaliteten er den samme som en DVD afspiller.

Hvis du vil have den til at tage flere regioner, bliver du nødt til at få sat en chip i. På denne måde kan den også læse brændte DVD´er og spil.

 

Mvh

Benjamin

Til top
Kathze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 16:43

Tak for svar :)

Jeg har selv undersøgt lidt videre i mellemtiden og kan se at der flere steder sælges CD/DVD, som man skal indsætte i PS2, hvorefter den er kodefri. Virker disse efter hensigten eller skal man have en chip? Jeg har nemlig ikke brug for at kunne andet end spille originalspil og se udenlandske DVD'er.

Mvh

Kathrine

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu