recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indlæsning af nye kanaler... IGEN!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indlæsning af nye kanaler... IGEN!!!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indlæsning af nye kanaler... IGEN!!!
    Sendt: 06-December-2011 kl. 20:24
Bliver vanvittig. Har et Pana G20 og YouSee som udbyder.

Der er før sket det at jeg når jeg har tændt det står der at der ingen kanaler er. Sidst det skete fik jeg det råd at jeg skulle slå "Ny kanalmeddelelse" eller sådan noget fra, det gjorde jeg... Men nu her et par uger efter er det sket igen... Hvorfor? Alle kanaler var væk og jeg skulle genindlæse dem OG lægge dem i rigtig rækkefølge IGEN!!
Det er endda ikke mere end en uge siden at jeg kørte med netværksid 100 for at få de nyeste kanalopdateringer, så det kan heller ikke være det.

Hvad skal jeg gøre for at dette ikke sker igen - Gør jeg noget forkert?

Tak for jeres tid.

Venligst
Strange
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 21:28
Der er flere meldinger om problemer med især Panasonic tv, serie 10,  der mister kanaler i kanallisten. Jeg har været ude for for nylig at miste hele kanallisten, men ellers har jeg og andre mistet de samme 4 kanaler. Det kan du bl.a. læse om i denne tråd http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104057&PN=14&title=yousee-kanaloversigt-tidsplan-for-kanalndringer (især s. 14). Jeg har henvendt mig til Panasonic Danmark og afventer svar.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 09:14
Men dette er jo serie 20.... Giv gerne en melding i denne tråd når du har svar. Jeg tænker bare på om der er en indstilling jeg skal slå til/fra?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3842
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 10:09
Jeg har også rigtig mange gange være ude for at mit X20 har smidt alle DVB-C kanalerne fra YouSee i løbet af den sidste måned.
Dvs. samtlige kanaler - jeg bruger ikke favoritter.

Redigeret af kim.t - 07-December-2011 kl. 12:12
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Men dette er jo serie 20.... Giv gerne en melding i denne tråd når du har svar. Jeg tænker bare på om der er en indstilling jeg skal slå til/fra?

Flere og flere melder om bortfald af kanaler fra kanallisten, eller at hele kanallisten forsvinder. Jeg har naturligvis bemærket serien på dit tv. Der er igen i dag nye meldinger netop om Panasonic 20-serien.

Jeg vil selvfølgelig give besked når jeg hører fra Panasonic.

Følg også med i denne tråd: YouSee kanaloversigt & tidsplan for kanalændringer.

Tilføjelse 14. dec. 2011: Se den nye tråd:   Nyt om kanalbortfald i Panasonic

Redigeret af Vilhelm - 15-December-2011 kl. 11:08
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 11:37
Så var alle mine kanaler igen væk her til morgen på mit X20 Angry
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 11:53
Jeg har et Vt20. Og der var lidt problemer i de dage hvor kanalerne blev lagt om, men der har heldigvis ikke været noget siden. 7.9.13.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Så var alle mine kanaler igen væk her til morgen på mit X20 Angry

Dit problem er meget værre end det jeg tidligere har beskrevet med tab af 4 kanaler på V10.
Dit X20 taber samtlige kanaler.

På mit V10 hørte problemet op, da jeg i menuen Indstilling -> System -> Systemopdatering slog Auto-dat.søgning i standby fra.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 15:21
Jeg har slået det fra nu - der kommer alligevel iKke nogen til en x20 - der er jo ingen internet apps mm.
Til top
Colaholic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-November-2009
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Colaholic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 19:27
Mystisk. Idag da jeg tændte for mit V10 var ALT bare væk og TV'et ville have jeg skulle trykke 'ok' for en ny søgning, men fandt intet.
Lavede en fabriksnulstilling for at kunne finde kanalerne igen. Ved ikke hvad jeg ellers kunne have gjort?
Har ellers aldrig haft det mindste problem med min V10'er :(

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Colaholic Colaholic skrev:

Mystisk. Idag da jeg tændte for mit V10 var ALT bare væk og TV'et ville have jeg skulle trykke 'ok' for en ny søgning, men fandt intet.
Lavede en fabriksnulstilling for at kunne finde kanalerne igen. Ved ikke hvad jeg ellers kunne have gjort?
Har ellers aldrig haft det mindste problem med min V10'er :(

Hvilket land brugte du og bruger nu?
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Colaholic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-November-2009
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Colaholic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 19:42
Citér
Hvilket land brugte du og bruger nu?

Danmark som sprog og Sverige som land er den indstilling jeg altid har kørt med.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu