recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skrattende lyd.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skrattende lyd.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RuneMF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneMF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skrattende lyd.
    Sendt: 18-December-2011 kl. 22:41
Står og har et rigtig irretende problem jeg simpelthen ikke kan forstå.

Bruger et X-fi Soundblaster Fatal1ty lydkort i min computer med et optisk lydkabel over til min
Yamaha Forstærker (RX-V567) og når jeg høre noget musik i iTunes er der ingen skrat lyd skifter jeg over til
VLC og pauser så skratter det helt vildt. Skifter jeg så tilbage til iTunes og trykker play og pause med det samme er skratlyden væk.

Har følgende højtalere: (Vis det har nogen relevans)

Front & Bag højtalere Yamaha NS-555
Sub YST-SW315.

Har prøvet at "Restore to default" i lydkortets indstillinger hvilket ikke virket, så afintallerede jeg driveren og installerede igen og det er stadig samme problem.
Til top
dysterland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2010
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dysterland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 11:42
Har du tjekket volumen i VLC? Den kan jo gå over 100%, hvilket nemt kan fremkalde skrat (og i hvert fald dårlig lyd). Sørg for, at den står på 100%, når du bruger optisk overførsel, hverken mere eller mindre. 
HTPC, V-DAC, Nakamichi CA-5E II, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980

Hififorfolket.dk
Til top
RuneMF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Januar-2011
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneMF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 01:55
Ja det er heller ikke det, har enda sat den ned på 50% for at teste nu og det er stadig det samme..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu