recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8200N uden TV2, DR1 og DR2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8200N uden TV2, DR1 og DR2

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Tobiboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobiboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-D8200N uden TV2, DR1 og DR2
    Sendt: 27-December-2011 kl. 19:46
Jeg har fået denne pragtfulde Samsung BD-D8200N i julegave og satte den straks til mit fjernsyn, og da jeg søgte efter kanaler fandt den 151 mener jeg, men den har ikke fundet TV2, DR1 og DR2. hvorfor kan den ikke finde dem. Jeg kører over en zaptorbox fra Boxer, men selve zaptorboxen har jo både TV2, DR1 og DR 2?

Kan de søges manuelt, og i så fald hvordan 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 19:59
 
 Væk med STBen, den har du ikke brug for, tilslut direkte i vægudtaget og søg igen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Tobiboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobiboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 23:27
har jeg prøvet, og TV2, DR1 og DR2 mangler stadig
Til top
Crebbe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 09:29
Jeg har også fået en fin Samsung BD-D8200N i julegave, men jeg kan slet ikke få den til noget som helst.. har koblet HDMI stikket og antennestikket (kabeltv fra yousee) ind i optageren og så fra optageren ind i TV'et.. Men når jeg tænder for det så siger den at der ingen forbindelse er til antennekablet... MEN når den står standby.. så kan jeg godt se TV... Fatter ingenting.. nogen som kan hjælpe??? 
MVH. Christina
Til top
Tobiboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobiboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 11:33
du skal nok prøve at sætte antennestikket ind i yuosee boxen, eller direkte ind i antennestikket i væggen.
Til top
Crebbe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 11:43

har ikke nogen box, det er kabel direkte fra stikket i vægen og så ind i optageren.. der er ikke noget "mellem led" nogen steder.. den burde kunne søge den frem når jeg tænder for den.. men nej.. den siger bare svagt eller intet signal fra antennen.  

MVH. Christina
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 11:47
 
 Du søger vel også på den rigtige Tuner.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 11:55
Husker du at sætte : Freq ---Net-id --Syst  fra den udbyder du  modtager signal  fra ??



Til top
Crebbe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 12:03

Jeg kan ikke få lov til at trykke på noget som helst så længe den siger at der intet signal er.. den blokere fuldstændig for alt "kommunikation".. ???? 

MVH. Christina
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 12:07
 
 Har du prøvet med et andet kabel.? Hjælper det ikke, så kan det da være at signalet ikke er i orden, og så skal det undersøges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Crebbe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 12:13
Hvis jeg sætter selvsamme antennestik/kabel direkte i TV'et kan jeg godt se TV.. dermed vil jeg jo sige at det hverken er forbindelsen eller kablet som ikke fungere..
Det jeg ikke forstår er... hvorfor (når antennestikket går igennem optageren) at jeg godt kan se TV når den (optageren) står standby, men lige så snart jeg tænder for den, så siger den at der intet signal er....??? der står jeg altså af... Wacko


Redigeret af Crebbe - 28-December-2011 kl. 12:16
MVH. Christina
Til top
Crebbe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 12:16

Jeg ved ikke hvad forskellen er på "søgningen/signalet" når den (optageren) er standby og så tændt... har læst at der er andre som har omvendte problem, deres kanaler "forsvinder" når den er slukket, men er der når den er tændt.. 

Men måske et nyt kabel kan gøre underværker, tror det bare ikke rigtig... for sys jo ikke at der umilbart er noget i vejen med det kabel jeg har... kan jo sagtens se TV.. bare ikke når jeg tænder for optageren..  


Redigeret af Crebbe - 28-December-2011 kl. 12:24
MVH. Christina
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu