recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8200N uden TV2, DR1 og DR2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8200N uden TV2, DR1 og DR2

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 12:16
 
 Hvordan modtager du på TVet.? Analogt eller Digitalt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 13:03
Lyder mystisk! Optageren skal da gå igang med en velkomst og opsætning til land, sprog osv..
Til top
Crebbe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 13:15

Mit TV har en indbygget digital tuner som kan tage det hele,

Ja Kampus, det er sq mystisk, ville jo også sige at optageren ikke skulle "bekymre" sig som signalet lige i opstarten, men først efter "introen/velkomst.. osv"
fatter ikke lige hvad det er den har gang i.. eller manglen på samme..
MVH. Christina
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 13:46
Prøv med en reset til fabriksindstillinger. Kunne tyde på den har været i brug inden du købte den
Til top
Crebbe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 13:52
Ja det ved jeg ikke.. der var ikke åbnet for kassen på nogen måde.. Ville ønske jeg kunne trykke på en reset knap, men den reagere desværre ikke på noget som helst at det jeg trykker.. den bliver bare ved med at stå med beskeden om at der er intet eller meget svagt signal og at ejg skal tjekke antenne kablet... og det er uanset hvad jeg gør.. har prøvet på alle mulige måder at få den til at reagere på bare et eller andet.. men nej nej.. ved ikke hvad der skal til får at den finder forbindelsen når jeg tænder for den.. 
MVH. Christina
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 13:57
 
 Tag den til forhandleren og få den prøvet der, og få en bytter hvis nødvendigt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Crebbe Crebbe skrev:

Ja det ved jeg ikke.. der var ikke åbnet for kassen på nogen måde.. Ville ønske jeg kunne trykke på en reset knap, men den reagere desværre ikke på noget som helst at det jeg trykker.. den bliver bare ved med at stå med beskeden om at der er intet eller meget svagt signal og at ejg skal tjekke antenne kablet... og det er uanset hvad jeg gør.. har prøvet på alle mulige måder at få den til at reagere på bare et eller andet.. men nej nej.. ved ikke hvad der skal til får at den finder forbindelsen når jeg tænder for den.. 
Det hænder jo at der er et defekt produkt fra nyt, så hen til forhandleren og klag din nød, og få den byttet
Til top
Crebbe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 14:03
Ja tror næsten også at det er det jeg kan blive nød til gøre.. for den vil absolut intet..
MVH. Christina
Til top
Tobiboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobiboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 18:40
Lyder til du har prøvet det hele. Men har alligevel nogle forslag:
1. Ved godt det måske lyder dumt, men har du prøvet menu knappen, men gik heller direkte igang med at søge kanaler, men startede bare med at sige det samme, men jeg kunne bare gå ind i menuen og så søge kanaler der. 
2. Hvad sker der hvis du sætter en skive i afspilleren, 
3. Har du tjekketom batterierne sætter rigtigt i fjenbetjeningen?

Til top
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér handstand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 23:19
Hej,
Blot til info, så har jeg netop fået en BD-D6900, som har samme opstarts-problemstilling. Jeg bruger den dog alene som Blu-ray, og derfor har jeg ikke gjort mere ved det. Når jeg føder den en disk fungerer alt efter hensigten ift afspilning.


Redigeret af handstand - 28-December-2011 kl. 23:21
Handstand
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 00:35
Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

Hej,
Blot til info, så har jeg netop fået en BD-D6900, som har samme opstarts-problemstilling. Jeg bruger den dog alene som Blu-ray, og derfor har jeg ikke gjort mere ved det. Når jeg føder den en disk fungerer alt efter hensigten ift afspilning.
 
Det er mærkeligt, at mine produkter - ikke kun dem fra Samsung - virker efter hensigten. Kan det være fordi, jeg i min uendelige uvidenhed erkender, at jeg ikke ved alt, og læser lidt i den tilhørende dokumentation?
Til top
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér handstand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 08:15
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

Hej,
Blot til info, så har jeg netop fået en BD-D6900, som har samme opstarts-problemstilling. Jeg bruger den dog alene som Blu-ray, og derfor har jeg ikke gjort mere ved det. Når jeg føder den en disk fungerer alt efter hensigten ift afspilning.
 
Det er mærkeligt, at mine produkter - ikke kun dem fra Samsung - virker efter hensigten. Kan det være fordi, jeg i min uendelige uvidenhed erkender, at jeg ikke ved alt, og læser lidt i den tilhørende dokumentation?

Det var da et positivt formuleret indlæg Confused  Var det bevidst mudderkast, eller et forsøg på at hjælpe, formuleret uendeligt kluntet...
Handstand
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu