recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung le32b546p7w
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung le32b546p7w

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KalleJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Juli-2010
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KalleJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung le32b546p7w
    Sendt: 03-Januar-2012 kl. 20:15
Hej folkens.

Har søgt og søgt, men kan simpelthen ikke finde ud af om ovenstående tv kan tage Boxer-kort, eller om der skal investeres i en boks ved siden af tv'et... Nogen der kan hjælpe?

Skal lige siges jeg tjekker det for en veninde (har ikke tv'et ved mig, så havde jeg selvfølgelig tjekket det Wink)
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af KalleJ KalleJ skrev:

Hej folkens.

Har søgt og søgt, men kan simpelthen ikke finde ud af om ovenstående tv kan tage Boxer-kort, eller om der skal investeres i en boks ved siden af tv'et... Nogen der kan hjælpe?

Skal lige siges jeg tjekker det for en veninde (har ikke tv'et ved mig, så havde jeg selvfølgelig tjekket det Wink)

Er det denne.

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/lcd-tv/LE32B546P7WXXE-features

Ser dog ud til at den ikke har DBV-T2 tuner.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 21:22

Hej folkens.

Samsung LE32B546P7WXXE er et Boxer-godkendt tv med DVB-T MPEG-4 tuner.

Der skal bruges et Boxer TV-modul som sammen med et Boxer-kort sættes ind i tv'ets dertil beregnede sprække.

Da tuneren ikke er af typen DVB-T2, kan man ikke se HD-kanaler fra Boxer TV, som fra 1. april 2012 vil begynde at sende nogle få HD-kanaler.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
KalleJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Juli-2010
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KalleJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 12:23
Hey Vilhelm.

Tak for svar. Er du 110% sikker på at tv'et understøtter modulet til kortet?

For så vil jeg da lige fluks be' min veninde om at købe det, så det hurtigst muligt kan komme op at køre Smile

Venlig hilsen
Kasper
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 13:18
Der er en brugsanvisning her.

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200904/20090404130647906/BN68-01893C-01L05-0302.pdf

Ved ikke om det hjælper noget,ellers spørg forhandleren.
Mvh.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 15:20

Hey Vilhelm.

Tak for svar. Er du 110% sikker på at tv'et understøtter modulet til kortet?

For så vil jeg da lige fluks be' min veninde om at købe det, så det hurtigst muligt kan komme op at køre Smile

Venlig hilsen
Kasper

Ja, 100%.

Det CI-slot, der er i tv'et, er beregnet til forskellige typer af CA-moduler. Men bestil det Boxer TV modul jeg linker til ovenfor, eller køb et hos en  Boxer TV-forhandler der kan hjælpe med spørgsmål og tegning af Boxer-abonnement.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu