recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synkronisering af billede og lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synkronisering af billede og lyd

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jakob ebj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2012
Sted: Hesselager
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakob ebj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 14:49

Hej

Jeg har et irriterende problem med synkronisering af billedet og lyden fra hhv. vores DVD-afspiller (Jamo DMR-45) og fjernsyn (Sony KDL-40W5500). Når jeg afspiller en DVD er billedet forsinket i forhold til lyden, hvis lyden afspilles via Jamo anlægget. DMR-45'eren fungerer som forstærker for et sæt Jamo højttalere med aktiv sub. Dvs. vi bruger aldrig musikanlægget, når vi ser en film. Det var ikke lige meningen. Hvis lyden afspilles af tv'et er der ingen problemer, men det er sgu ikke det samme...
 
Expert har bildt mig ind, at lyd og billede kan kalibreres på DMR-45, men jeg har ledt forgæves i manualen efter denne funktion. Jeg kan heller ikke finde en indstillingsmulighed på tv'et.
 
Nogen der kan hjælpe?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu