|
Test af MAXIMUM C-505 PVR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2012 kl. 15:41 |
Så er der en test af boxen på digitalt.tv: Maximum C-505 PVR
Desværre bliver der ikke svaret klart på om optagelser er krypteret: Optagelser kan ikke ses på Windows PC, der kommer ingen filer frem når den tilsluttes. Men jeg havde sjovt nok held med at afspille dem med harddisk tilkoblet en Dreambox linux modtager. Så helt umuligt at læse og evt. kopiere dem, er det altså ikke. Hvordan disken er formateret, fremgår ikke af testen, ej heller om det er FTA kanaler og/eller betalingskanaler. Nå, jeg må vel hellere købe en og prøve...... J |
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fik du købt den nævnte boks ?
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nope. Jeg knækkede en kindtand dagen efter, så alle pengene gik til min tandlæge ![]() J |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |