|
Pioneer PDP-LX5090 til salg. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iLynx ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2012 Sted: Kastrup / DK Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2012 kl. 20:05 |
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke nogen der vil slette ovenstående rekvalme?
Den er da fuldstændigt fejlplaceret. Klaus |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Fint tv, men teksten er forkert.
"Sidste og bedste" Nej, det var KRP modellerne. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
iLynx ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2012 Sted: Kastrup / DK Status: Offline Point: 4 |
Så næstsidste!
![]() Har godt nok aldrig hørt ok KRP modellen før...
|
|
![]() |
|
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
KRP = Kuro Reference Panel, hvis jeg ikke husker helt galt - tanken var vist at det skulle være toptunede udgaver af PDP skærmene. De kom et halvt års tid efter PDP-x090'erne. Det blev jo så desværre ikke til så meget mere med KRP skærmene - men en god skærm er det dog stadig. :) /Mark |
|
![]() |
|
bsa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2011 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 8 |
Hej jeg har et pioneer krp 500a det er det bedste tv jeg har haft
|
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
nå så det er det, der kan man bare se.
|
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja hvad hvis referencen er et tidligere Prosonic
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |