|
køb af plasma |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joller ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2012 kl. 12:45 |
Hej jeg overvejer at købe et: TX-p46g30y panasonic, som jeg har fået anbefalet her på siden.
Burn-in : Er det noget jeg skal være opmærksom på og hvad kan jeg gøre for at undgå det. - Må man ikke se tv2 i starten som nogen siger, eller er det noget man skal være forsigtig med altid. ? Dette ville jo være lidt negativt. Eller er det bare noget man skal have opmærksomhed på i starten?? og så når man har fået den kørt lidt ind så er det okay at se tv2 osv med logoer. |
|
Yeyo
|
|
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen siger at burn-in KUN sker på defekte paneler - andre siger det er en reel risiko.
nogen gør ingenting - hverken i starten eller senere og oplever ingenting selvom de spiller mange spil på skærmen. andre bruger smarte programmer - sætter tid på spil og skifter kanal tit og oplever alligevel burn-in. En ting er alle enige om - at retention kommer der næsten altid, men det forsvinder igen. Jeg hælder mest til at burn-in KUN er et problem på defekte paneler. Og disse skal jo byttes/repareres på garantien - så køb endelig et plasma. |
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Jeg kører nu på mit 3 Panasonic plasma over 6 års periode og har ikke oplevet problemer med retention. Så jeg vil også mene at man trygt kan købe plasma. |
|
![]() |
|
Jonesdk90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2012 Status: Offline Point: 84 |
Jeg er på min første plasma skærm nu - dog en Samsung.
Jeg må sige jeg er meget imponeret. Det er et rigtig rigtig flot billede, både SD & HD kanaler samt blu-ray film. Jeg har intet gjort, for at modvirke burn-in og har aldrig oplevet noget burn-in. Spilede forleden 5-6 timers Fifa med en kammerat og heller ikke her var der problemer med burn-in efterfølgende. Mht. buzzing har jeg heller ikke problemer. Ved ikke om det fordi jeg blot har været heldig, men jeg er ihvertfald lykkelig for min plasma skærm!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |