|
Canal Digital og de regionale kanaler |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 17:40 |
Er det rigtigt forstået at Canal Digital ikke vil sende de regionale TV2-kanaler?
Det er i forvejen lidt træls at se TV2 HD, for så at skulle skifte til TV2 Østjylland for at få serveret de lokale skyderier og overfald. TV2 HD er jo som standard monteret med Lorry klokken 19.30 Når de regionale kanaler begynder at sende, forsvinder 19.30-nyhederne så fra moderkanalen TV2 så? |
|
Steen
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Canal Digital har de regionale TV2 kanaler i min kanalliste i min STB fra CD
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke bare moderkanalen (i SD) med regionaludsendelser klokken 19.30? De kanaler jeg taler om er de 100% regionale, der udelukkende sender regionalt. |
|
Steen
|
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan som jeg har forstået det, så vil der stadig være de regionale nyheds udsendelser på TV2 moderkanalen, også på Canal Digital. De nye regionale kanaler sender nyhederne i HD og vil sende andre udsendelser. Dem skal man så bruge DVB-T for at se.
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
CD har også meddelt at den nye hd pvrr box vil blive åbnet for et usb dvb-t tuner, da cd ikke havde regnet med at det kom.
Den nye box har kun 2 x dvb-s tuner og ingen dvb-t |
|
SVP03
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |