recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kun DR1 og TV2 hakker på XBOX Extender
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kun DR1 og TV2 hakker på XBOX Extender

 Besvar Besvar Side  <1 101112
Forfatter
Besked
TSøndergaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TSøndergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 09:00
Nej det virker ikke med gamle optagelser så det må være på TV signal siden noget er blevet ændret.

-Thomas.
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 10:30
Fantastisk at I også oplever at DR og TV2 nu igen virker. Det lader jo så  til at det IKKE er fordi jeg nu kun kører med 2 tunere, men derimod at TV-signalet må være blevet ændret - eventuelt en Win update? Anyway - fantastisk det virker - så kan børnene se Disney Sjov inde i værelset og farmand se nyhederne inde i stuen :-)

Er der nogen der kan bekræfte at setup med 3 tunere også virker?

Tak for al brainstorm gennem disse mange måneder :-)
Til top
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 21:25
Jeg kan hermed bekræfte at det virker to steder i Aalborg området også... whoop whoop... hvor fedt!!

Det har sikkert virket siden Acidman fik hul igennem. Dengang testede jeg med optaget TV. Det skulle jeg ikke have gjort, da det er signalet som er ændret, så alle gamle optagelser virker stadigt ikke.

De setups som der er testet på er begge med dual HD homerun tunere. Jeg kan ikke se hvorfor 3 tunere skulle ødelægge noget.
Til top
Torben, Kolding Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 04-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben, Kolding Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 16:12
... og til familiens overstrømmende beundring over min tekniske indsigt, har jeg nu også "løst" hakkeproblemet med Stofa i Kolding. Alle kanaler kører nu upåklageligt.
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 22:43
Ha ha, ja jeg fornemmer også en hvis heltestatus blandt de øvrige familiemedlemmer :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 101112
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu