recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanaler hakker ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kanaler hakker ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kanaler hakker ?
    Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:23
Hej..

Andre der har samme problem lige nu?

Har i går og idag oplevet at alle kanaler hakker, og det er ikke muligt at se på!

Det sker altid mellem kl 19-22!

Har prøvet at genstarte boksen, osv, men intet hjælper!

Jeg har waoo (Seas-nve).

Har fejlmeldt det til seas-nve.

Men vil gerne vide, om andre oplever det samme ?

Angry

Til top
Offliner Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Januar-2008
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Offliner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:34
Samme problem her, er også kunde hos waoo/Seas-nve. Har genstartet både Frontboksen og tv-boksen. Internet fungerer fint (ellers kunne jeg jo ikke brokke mig herWink), telefonen virker også fint, så det lugter lidt af at det ikke er selve fibernettet der er nede.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:38
hehe se waoo´på facebook.
Alle skriver på deres væg.

Forstår dem godt, det er fredag aften, og nu bliver fejlen sikkert ikke lavet før på mandag :)

Til top
Offliner Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Januar-2008
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Offliner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:47
Nu vågnede de!!

Normalt billede er tilbage....

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:51
Ja det ser ud til at køre igen.

Men samme fejl var der igår!

Men det var kun i ca 10 min.

Til top
spacejam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2004
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spacejam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 22:29
Ja det køre igen men var igang med at olsen banden med start forfra kl 21.00 og nu er den stoppet lige inden filmen var slut, det vil sige jeg har ikke fået slutningen med.

er der flere som har oplevet at man ikke kan se hele udsendelsen hvis man køre den forfra.
ps. glemte at sige at jeg har waoo igennem NRGI..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu