recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Filtype til appletV og PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Filtype til appletV og PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Newbee35 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-August-2011
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Newbee35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Filtype til appletV og PS3
    Sendt: 17-Januar-2012 kl. 07:48
Hej.

Jeg har anskaffet mig en NAS og en AppleTV. Nu vil jeg så gerne Pakke alt min musik og film ned på NAS´en. Jeg har brugt Itunes til at pakke musiken i AAC format. Det regner jeg med er okay. Nu er turen så kommet til filmene. Jeg er lidt i vildrede om hvad program jeg skal bruge. Har hørt om "Handbrake", men er åben for forslag. Er der nogen som har gode erfaringer med et andet program? Så er der jo ogsåspørgsmålet om formatet. Der er en indstilling i handbrake der bare hedder AppleTV, men det er vist også muligt at pakke det i MKV format. Jeg vil gerne have filmene i så høj opløsning som muligt, det samme gælder lyden.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 08:55
MKV kan kun bruges hvis du jailbreaker. Hvis du vil bruge standard (iTunes) skal de ligger i M4V (H.264) format.
Du kan selv indstille kvaliteten i HandBrake men du vil ikke oplave den store kvalitetstab med at bruge ATV2 preset i HandBrake
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu