recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Bortføre børn" og "Station2"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Bortføre børn" og "Station2"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Bortføre børn" og "Station2"
    Sendt: 17-Januar-2012 kl. 13:47

Hej

 

Jeg havde i går aftes sat mit mediacenter til at optage de to ovennævnte udsendelser, og ”Bortførte børn” havde jeg en masse problemer med at se, da der næste for hver 10 sekunder var forvanskninger i billedet – ligesom de billeder de havde af barnet, hvor der var lavet noget for at sløre hendes ansigt. Da jeg havde fået kæmpet mig igennem denne udsendelse, så ville jeg lige se hvordan Station2 så ud, og her var der ikke nogen problemer. Nogen der har haft samme problem, og ved hvad der er galt – går ud fra at det er tv2 der har skabt problemet – og håber ikke de kommer igen.

Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 14:51
Hvor modtager du dit signal fra, og hvad er din egen signal route?

På min HTPC og signal fra Stofa var der ingen problemer.
.....
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 18:53
Under den først var barnet andsigter til sløret
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 21:05
jeg har yousee - og jeg så godt at ansigtet var sløret, men der var mange udfald i det jeg havde optaget - ligesom der var pixelfejl - men det kan være det kun er mig der har oplevet det.
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2012 kl. 09:17

Nu skulle jeg igen i går aftes til at se noget jeg har optaget på tv2 – to forskellige udsendelser, og igen er der pixelfejl i det optagne – det er ligesom at når udsendelsen er nået til 10 minutter og 37 så kommer der et tilbagefald til 10 minutter og 35, og sådan forsætter det med ca. 10 sekunders mellemrum. Det er kun tv2 jeg har observeret problemet på, så er der nogen der har et forslag til hvad det kan være og hvad man kan gøre.??

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu