recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 10,1" Tablet 16 GB AT100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Toshiba 10,1" Tablet 16 GB AT100

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba 10,1" Tablet 16 GB AT100
    Sendt: 14-Februar-2012 kl. 21:06
Wow, ikke let at få den covers til den, hverken Toshiba eller Elgiganten kan hjælpe...

Hvis nogen kenden en reel butik i tyskland hvor de har, så giv gerne et pip..

Toshiba AT100 Portfolio; hand;pocket (PA3945E-1EAB)
Cover-Up Toshiba Thrive AT100 10.1-inch Tablet Anti-Glare Clear Screen Protector

Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 23:48
Jamen det kører bare flot, havde dog LAG på mols linien fri internet, kunne ikke streame dr-uptate uden kraftigt lag, men det er måske deres inet..
Har lagt Ghost Rider goes crazy(Sweeden) i på den, og det ruller bare flot.
Dens connect til trådløst funker også bare lynhurtigt.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Bare en tegning fra manualen, men en standard 3.5mm virker fint..
Ja, for det er eneste mulighed. Wink Er i øvrigt stadig meget glad for min.Smile
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 18:58
Bare en tegning fra manualen, men en standard 3.5mm virker fint..
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Har leget lidt med den nye Thrive i dag, i ca 6 timer, den er ski ikke tosset, 2 ting jeg har opdaget,,
Min lille 3.5" HD ntfs kan den ikke se/læse,,,

Den/t hoved telefon stik, er det virkelig med 4 opdelt ben man skal bruge, syntes manualen er lidt vag der..
Det sidste du skriver om 4 opdelt ben, forstår jeg ikke. Hvad mener du egentlig?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 23:46
Har leget lidt med den nye Thrive i dag, i ca 6 timer, den er ski ikke tosset, 2 ting jeg har opdaget,,
Min lille 3.5" HD ntfs kan den ikke se/læse,,,

Den/t hoved telefon stik, er det virkelig med 4 opdelt ben man skal bruge, syntes manualen er lidt vag der..
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af EHansen EHansen skrev:

Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Android ICE CREAM sandwich kommer på gaden om 2 mdr. og det kun samsungs tablet og mobil der kan opgraderes ,så man bær nok se sig lidt for inden man køber noget lige nu pt.
er det skrevet for nogle måneder siden?   ICS er ude nu, og vil ALDRIG sælges på gaden, da den kommer ikke som et selvstændigt produkt?
du kan få en telefon med ICS, og du kan få asus tablet med ICS til at hente, så jeg forstår ikke dit samsung argument?

Acer A500 får det inden for nogle dage, Acer A200 har det og en masse andre , som Motorola Xoom har også ICS allerede nu..

det er desværre ikke korrekt.

 
Kan den ICS4 købes til samsung nu?
 
Det mit argument gik på var at køber du en tablet fra samsung, kan du opgradere den fra android 3.1 til ICS4, var ikke klar over at ICS4 var udkommet på andre tablet?
 
PALLE
Til top
EHansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-November-2011
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EHansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Android ICE CREAM sandwich kommer på gaden om 2 mdr. og det kun samsungs tablet og mobil der kan opgraderes ,så man bær nok se sig lidt for inden man køber noget lige nu pt.
er det skrevet for nogle måneder siden?   ICS er ude nu, og vil ALDRIG sælges på gaden, da den kommer ikke som et selvstændigt produkt?
du kan få en telefon med ICS, og du kan få asus tablet med ICS til at hente, så jeg forstår ikke dit samsung argument?

Acer A500 får det inden for nogle dage, Acer A200 har det og en masse andre , som Motorola Xoom har også ICS allerede nu..

det er desværre ikke korrekt.

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Har lige bestilt an Toshiba 10,1" Tablet 16 GB. Nogen, der ken noget til sådan en fætter?
Jeg har efterspurgt denne toshiba længe nu, det var helt tilbage i okt/Nov. men pga. forgængeren som fejlede, var de ikke var heldige med derfor kom den ikke til dk. Derfor droppede jeg den men hvor kan den købes henne nu?
Men toshiba håber at sælge denne model da det muligt at skifte hukommelseskort og batteri i modsætning til andre modeller på markedet.
Hvad synes du om den og hvorfor faldt valget lige på toshiba og ikke samsung?
Jeg kommer til den konklusion at hvis men skal have noget der kan opgraderes til android 4 skal man købe samsung tablet. Android ICE CREAM sandwich kommer på gaden om 2 mdr. og det kun samsungs tablet og mobil der kan opgraderes ,så man bær nok se sig lidt for inden man køber noget lige nu pt.
Palle
Jeg er meget glad for min Toshiba. Den kan det, jeg efterspørger og prisen er rimelig. Du kan se/købe den her.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Har lige bestilt an Toshiba 10,1" Tablet 16 GB. Nogen, der ken noget til sådan en fætter?
Jeg har efterspurgt denne toshiba længe nu, det var helt tilbage i okt/Nov. men pga. forgængeren som fejlede, var de ikke var heldige med derfor kom den ikke til dk. Derfor droppede jeg den men hvor kan den købes henne nu?
Men toshiba håber at sælge denne model da det muligt at skifte hukommelseskort og batteri i modsætning til andre modeller på markedet.
Hvad synes du om den og hvorfor faldt valget lige på toshiba og ikke samsung?
Jeg kommer til den konklusion at hvis men skal have noget der kan opgraderes til android 4 skal man købe samsung tablet. Android ICE CREAM sandwich kommer på gaden om 2 mdr. og det kun samsungs tablet og mobil der kan opgraderes ,så man bær nok se sig lidt for inden man køber noget lige nu pt.
Palle
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 16:32
Imponerende,,, må se hvad jeg kan finde ud af Thumbs Up
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Å ja, er ny i tablet's, anede ikke der var forskel på typerne, altså cases og poser LOL
Har talt med Toshiba, og eneste mulighed er at bestille en gennem forhandleren man købte pad'en igennem.
Jeg så på nettet, at du kan købe en i Schweiz. Tilsyneladende den eneste, der har nogle på lager.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu