|
DVD film på Plasma tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mike dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2012 kl. 18:24 |
Hej,
Jeg har en pæn samling Hong kong film på dvd som åbenbart aldrig kommer på blu ray :( (der er udgivet en del på BD, men 99% af dem er upskaleret SD og ikke rigtig HD). Så jeg har tænkt om et plasma tv i opløsningen 1024 x 768 vil kunne vise disse dvd film flottere end mit nuværende plasma tv (G10 som er fuld HD). Jeg tænker, at den lavere opløsning vil få dvd film til at fremstå flottere? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer an på scaleren i dit nuværende tv..... Klaus Redigeret af KlausDM - 29-Januar-2012 kl. 18:26 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller den scaler der sidder i high end afspillere.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |