recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD tv Live, Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD tv Live, Netflix

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
valle1299 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér valle1299 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD tv Live, Netflix
    Sendt: 30-Januar-2012 kl. 16:45
Hejsa.
Ifølge WD hjemmeside skulle min WD tv live have netflix, men det har den ikke, mogen der ved hvorfor.
 
 
Kim.
Til top
EHansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-November-2011
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EHansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 16:55
EU wdtv har ikke samme chipset, så derfor er det kun hvis du køber en wdtv US edition at det vil virke.
Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 10:48
Du kan gå ind i opsætningen på den wd tv for dens DNS:
sætte disse:
preferred 184.106.242.193
alternate 67.23.7.56
lade wd tv stå i nogen tid (halv time) og sluk og tænd. Så kommer netflix måske på.
Derudover skal du have en netflix konto. Det kan du skaffe dig ved at indstille samme dns'er i kontrolpanel på windows for din net-adapter/kort, genstarte. Log ind på netflix.com og tegn en konto med visa eller mastercard. Benyt zip 90210. Har du først en konto kan du måske logge ind med wdtv med e-mail og password, som du har sat.
zip:
http://netflixdanmark.dk/netflix/se-netflix-i-danmark/
win7:
http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/291524

Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 12:34
Endvidere, hvis firmware er vigtig:
netflix support i UK og Irland:
http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8696/~/netflix-support-in-the-uk-and-ireland-on-a-wd-tv-live-streaming-media-player
UK firmware 1.06.04:
http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5749/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzI5NDc4MDkxL3NpZC9pY1BQV1ZRaw%3D%3D

download af den m.m.:
http://www.wdc.com/wdproducts/updates/?family=wdfwdtv_live_G3

Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 20:20
Hej igen
Skal lige tilføje, at det virker med wd TV live. Jeg ser lige nu True Gritt !
Prisen er 67 kr. pr. mdr til Netflix account plus unblockus (forhold 2 til 1).
Til top
valle1299 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér valle1299 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 17:20
Hej.
Kan du forklare mig hvor jeg præcis ændre preffred?
Kim
Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 19:25
I opsætnigen af WDTV er der ikke preferred og alternate DNS (som i en router og en computer), men kun een DNS. Det er, når du har sat wifi op og er konnektet, så i øverste networksetup, vælg wifi, så linien DNS. Men du kan ikke bruge den DNS i mere end 7 dages gratis prøvetid. Så skal der betales (50 $ pr. år). Som andre nævner, så er firmware opdateringen ude på at spærre os danskere for Netflix. Så man kan slå automatisk firmware update fra. Men måske er skaden allerede sket. Jeg købte en WDTV i DK og så Netflix udmærket den første uge. Så var der en firmware opdatering, jeg sagde ja til, og nu har jeg ikke Netflix mere. Jeg kan heller ikke snyde en amerikansk firmware tilbage. Så der er lidt køer på isen her. Ouch
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 08:15
Hvordan får man Netflix app.en ind på sin WD TV LIve ?
Jeg har sat det op på min pc. Det funker fint.
Og ændret DNS på WD TV Live. Men hvordan kommer appen ind ?

Nu kig jeg lige ind på de link der er vedr. firmware..
Det er sku ikke den WD TV Live jeg har. Min ser anderledes ud.. Min er nok en gammel model.

Min ligner den der hedder wd tv live plus.. Men mener altså ikke den hedder plus Dead


Redigeret af mbm1 - 31-August-2012 kl. 08:23
Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 08:28
Når netflix kommer til DK officielt (ca. til Jul), skal der nok komme en firmware (til Danmark) med Netflix. Indtil da kan man vel købe wdtv i UK, og undlade firmware opdatering derefter. Jeg har ikke kunnet finde wdtv firmware biblioteker med forskellige landes firmware.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af beamer beamer skrev:

Når netflix kommer til DK officielt (ca. til Jul), skal der nok komme en firmware (til Danmark) med Netflix. Indtil da kan man vel købe wdtv i UK, og undlade firmware opdatering derefter. Jeg har ikke kunnet finde wdtv firmware biblioteker med forskellige landes firmware.

Mon ikke netflix dk bliver væsentlig dyrere / mindre udvalg end i US ?

Tænker på at prøve en APTV 3 istedet for min gamle wd tv 
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BusinessBo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 17:39
Nogle der har hørt om der kommer en opdatering til denne maskine eller kommer det kun til at virke på boxee box ?
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
farmand4real Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farmand4real Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:46
ok, så ER Netflix officielt landet i DK. har lige opdateret WDTV, men stadig ingen Netflix ikon at findeDead
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu