recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zuppes stue/Atmos i kælderen.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zuppes stue/Atmos i kælderen.

 Besvar Besvar Side  <1234 13>
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 10:28
Flot Stue, men enig. Det skab, der skal da en stoflåge i hvis på der hva':-)
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 18:28
Tak BigRaj
Lågen er malet hvid nu. Men jeg overvejer at få lavet et motiv på lågen i stedet for og så en push to open funktion, så det grimme håndtag kan komme af.
Eller gå all in og så få det hele sat op nede i kælderen.
Jeg har fået mig en Harmony 900 så kan godt bruge det hele uden at have lågen åben.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 18:29
Så er pudset snart ved at være af ydermuren, Så mangler der bare at blive gravet ud, jeg vil gerne have sænket gulvet 20 cm i hele kælderen. Loftshøjden er 212 cm nu og loftet skal sænkes 10 cm så den endelige loftshøjde skulle gerne blive ca. 220 cm.
Jeg skal bare have undersøgt om jeg skal til at understøbe soklen for at det er muligt at sænke gulvet så meget.
Projektet kommer desværre nok til at tage lang tid, da jeg er en del væk om sommeren og kælderen er 114 m2.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 16:57
Bliver spændende at følge. Og lækker stue du har. Det behager mine øjne, når alt er gemt væk :)
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 17:47
Ja, jeg glæder mig også vildt meget til at alt det tunge arbejde er lavet og jeg kan komme i gang med at bygge rummet. Mange tak Nagash jeg er også selv glad for at det er blevet som det er. Jeg vil gerne have en masse grej, men det ser bare ikke så pænt ud i en stue, så er det dejligt med et skab hvor det bare kan blive gemt væk i.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2014 kl. 13:29
Så er gulvet ved at være banket op. Men der er desværre lang vej endnu, resten af kælderen skal nemlig have samme tur.
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2014 kl. 14:54
uff det bringer grimme minder om væk kørsel af gulv da jeg lavede badeværelse for et par år siden, spændende projekt.
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2014 kl. 17:49
Den "væg" hvor i teknikskabet er, er det en du selv har bygget eller hvad er der ved siden af skabet til højre set forfra altså bag fjernsynet, hvis man må spørge?

Det ser super elegant ud den løsning, og jeg ville som dig lave en push to open løsning da man derved bevarer den samme ensartethed over hele væggen. En dør med højttalerstof vil uanset hvad man gør stå frem og bryde den ro og elegance en hel ensartet flade giver.
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2014 kl. 19:26
Mr. Laursen, der er den oprindelige væg bagved, huset har et lille hak ind i stuen.
Jeg satte så et højskab der var til overs fra det gamle køkken i forlængelse af væggen. Håber det giver mening, ellers kan jeg finde et billede af det.
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2014 kl. 19:42
man kan lån / leje en transport bånd så du kan få beton og jord lidt lette op af din kælder. 
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2014 kl. 19:58
Michael79, jep jeg har været ved at undersøge mulighederne. For det er godt nok mange spandfulde der skal op..
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2014 kl. 21:54
Hey Zuppe.

Ja det giver mening. Men har du så rillefræst højttalerkabler osv. ind i væggen og over i skabet, eller hvordan er de trukket?
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 13>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu