|
Hvordan tilslutter jeg de højttalere |
Besvar |
Forfatter | |
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Februar-2012 kl. 15:29 |
Far har lige købt en nyt anlæg http://www.expert.dk/da/Lyd/mikroanlaeg/sony/sony_cmtg1bip/4905524728989.aspx men jeg har brug for hjælp med at tilslutte det.
Et pinligt spørgsmål, men hvordan tilslutter jeg højttalere til stik, der ser sådan ud. Med ledninger, der ser sådan ud Jeg fandt ud af, at de sorte plastikdutter kan tages ud, så ser stikkene sådan ud Skal jeg simpelthen stikkene ledningerne ind og så sætte de sorte dutter i igen? |
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan skrue på de runde plast-stykker og så sætte ledningen i ved bagpladen, der er et hak for oven til venstre. Edit: Billede indsat:Redigeret af Steen6400 - 04-Februar-2012 kl. 15:38 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hjælpen, det virker nu.
Jeg kan bare ikke få DAB radioen til at modtage noget, men det var også bare en ledning, der var med. Lyden fra CD'en er yderst tilfredsstillende, prisen og størrelsen taget i betragtning. Redigeret af Ham_Der - 04-Februar-2012 kl. 20:20 |
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Velbekomme. Omkring DAB har jeg selv 2 radio'er med kun en ledning som antenne som virker ok, men det er meget forskelligt med DAB dækning. Jeg mener at Danmarks Radio har et kort over hvordan dækningen er rundt om i landet.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor langt bor du fra en sender? Klaus |
|
Ham_Der
Funktioner
Tak(0)
|
Bopælen er Odder. Vi har en lille transportabel DAB radio med en almindelig teleskopantenne, som virker udmærket.
Til anlægget var der to ledninger med han F stik med. Jeg satte bare den ene til DAB antenne stikket i anlægget. Men det er altså ikke nok. FM radioen virker fint, med den antenne vi allerede havde.
|
|
Ham_Der
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv kigget på kortet, og dækningen skulle være OK.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |