|
Larmende Denon 2308 |
Besvar |
Forfatter | |
JohanS
Ny bruger Oprettet: 07-Februar-2012 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Februar-2012 kl. 00:23 |
Hej
Jeg har et problem jeg håber i kan hjælpe med. Jeg har en denon avr 2308 forstærker som jeg er meget glad for, den larmer dog enormt meget, det er en lav hvid støj, der kommer inde fra forstærkeren. Jeg tror den har larmet en lille smule siden jeg købte den brugt i sommeren 2009, men jeg har altid kunnet ignorere det. Det er dog blevet meget stærkt nu, og man kan ikke lade være med at bemærke det når musikken spiller lavt eller imellem musiknumre. Jeg har taget skærmen af, og lokaliseret kilden til hvad jeg med min ringe ekspertise tror er strømforsyningen. Det kunne være et varmeproblem forårsaget af støv, men hvad ved jeg. Jeg vil derfor høre om nogen hør kan give et råd, eller har en idé / henvisning der ville kunne løse problemet. Mvh JohanS
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |