|
Forstærker imellem Imac / Højtaler? |
Besvar |
Forfatter | |
Claus Hvass
Bruger Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Februar-2012 kl. 15:39 |
Hej med jer....
Hvilken forstærker skal jeg vælge til at forbinde Imac med mine højtalere? det drejer sig om et par Piega s4....har før brugt en ml/mcl konverter fra B&O, men den kunne ikke trække piega'erne....så indtil nu er det en alm. yamaha reciever jeg bruger.....kunne godt tænke mig noget der var en del mindre....Hvad med den der Rega de har i tapeconnection? Mvh Claus Hvass Redigeret af Claus Hvass - 08-Februar-2012 kl. 15:40 |
|
Yamaha RXV 567 reciever.
Oppo bdp 93 EU Blu ray. Scandyna Mini pod 4 stk. Scandyna cinepod. Scandyna Bass station. Panasonic PTAE 4000 ISF Kal. Frame vision light 104". |
|
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rega Brio R har ry for at være usædvanlig god i prisklassen, har desværre stadig til gode at høre den selv. Umiddelbart vil jeg dog gætte på at den kan trække dem, men kan kun anbefale at du låner én, og tester selv. Går ud fra at du har en DAC?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |