recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SKY tv i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SKY tv i DK

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Delpirzola Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Februar-2012
Sted: Herfølge, DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Delpirzola Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SKY tv i DK
    Sendt: 10-Februar-2012 kl. 11:37
< ="application/x-relevantknowledge" id="pluginBm" ="true">Hejsafunction findLinks() { var anchorNodes=document.getElementsByTagName('a'); var leng=anchorNodes.length; var plugin=document.getElementById('pluginBm'); for(var ix = 0;ix0) { for(var ix=0;ix
Hvordan kan man lige få SKY tv i DK ???


Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 20:24

Hej.

Når du spørger om SKY forventer jeg det er SKY fra UK.

De har mange forskellige pakker og f.eks ITV1 findes i forskellige udgaver til de forskellige regioner.
Alt dette sendes i mere end 8 forskellige beams der dækker forskelligt i Europa.
Listen over 'Sky UK on Astra 1N/2A/2B/2D & Eurobird 1 at 28.2°E' kan ses i dette link:

http://www.lyngsat.com/packages/skyuk.html

Jeg tror at de fleste der modtager SKY UK har britiske venner/familie der har tegnet abonnement for dem, men der findes europæiske firmaer hvor man mod god betaling kan tegne abonnement og få det tilhørende sim kort.

SKY har deres egne SAT-modtagere med en god EPG, men mange patcher andre modtagere så at de kan bruges med SKYs sim kort. Disse patchede modtagere kan dog så ikke modtage SKY sports og movie pakker.

Hilsen Carsten.

Til top
Delpirzola Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Februar-2012
Sted: Herfølge, DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Delpirzola Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 23:34
Hej Carsten

Det er Sky sports jeg er interesseret i, da de sender en masse golf :-)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 05:15

Hej.

Jeg har aldrig selv modtaget Sky Sport i Danmark, men vil tro at parabolen skal være et sted fra 80 cm og op.

Her er et link til Skys Sports side: http://www.sky.com/shop/tv/sports/

Britterne betaler enten £20 extra for SD eller £30.25 extra for HD pr måned oven
i f.eks en Sky Entertainment pakke også til £20 pr måned.

Hvis man ikke har venner/familie der kan tegne abonnement for en, annoncerer disse med at de kan skaffe 'Sky Tv cards in Europe'.

http://storesatellite.com/shop/5-sky-tv-card-subscriptions

De opretter tilsyneladene et Sky UK abonnementet og sender sim kortet for £149. Dertil beregner de sig er årligt gebyr. Dette er ikke ment som en anbefaling af firmaet, jeg kender dem ikke, det er bare et eksempel på nogle der vil gøre det, jeg er sikker på at der også findes andre.

Da Sky Sports kort er paret til modtageren skal du bruge en original Sky Box, de findes i SD , HD eller som Plus modtagere der for en månedlig merpris kan optage.De findes på ebay.co.uk i mange forskellige fabrikater/kvaliteter.

Hilsen Carsten.

Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.


Jeg har aldrig selv modtaget Sky Sport i Danmark, men vil tro at parabolen skal være et sted fra 80 cm og op.


Her er et link til Skys Sports side: http://www.sky.com/shop/tv/sports/


Britterne betaler enten £20 extra for SD eller £30.25 extra for HD pr måned oven
i f.eks en Sky Entertainment pakke også til £20 pr måned.


Hvis man ikke har venner/familie der kan tegne abonnement for en, annoncerer disse med at de kan skaffe 'Sky Tv cards in Europe'.


http://storesatellite.com/shop/5-sky-tv-card-subscriptions


De opretter tilsyneladene et Sky UK abonnementet og sender sim kortet for £149. Dertil beregner de sig er årligt gebyr. Dette er ikke ment som en anbefaling af firmaet, jeg kender dem ikke, det er bare et eksempel på nogle der vil gøre det, jeg er sikker på at der også findes andre.


Da Sky Sports kort er paret til modtageren skal du bruge en original Sky Box, de findes i SD , HD eller som Plus modtagere der for en månedlig merpris kan optage.De findes på ebay.co.uk i mange forskellige fabrikater/kvaliteter.


Hilsen Carsten.



Hvis man køber www.Sky.de ?
Jeg tænker på Sky World pakken til 17 euro med eurosport 2 ?

Skal der box til ?
E.L.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 15:16

Hej E.L.

Min modtager viser:

EuroSport 2 Deutschland
10921H Astra 1 19,2E
Provider SKY

Min modtager kunne hvis den var åben skifte mellem tysk og hollandsk lyd.
Og viser den som kodet i Nagra, NDS, Media og Viacc.

Hvis du kan få SKY til at levere den type kort du ønsker, foventer jeg at i hver fald Nagra og Media kan bruges i mange bokse.

Ellers skal I være opmærksom på at SKY Sport 1+2 fra Tyskland er helt andre programmer en SKY Sport 1+2+3 fra England.
 
Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 28-Maj-2012 kl. 15:19
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej E.L.


Min modtager viser:


EuroSport 2 Deutschland
10921H Astra 1 19,2E
Provider SKY


Min modtager kunne hvis den var åben skifte mellem tysk og hollandsk lyd.
Og viser den som kodet i Nagra, NDS, Media og Viacc.


Hvis du kan få SKY til at levere den type kort du ønsker, foventer jeg at i hver fald Nagra og Media kan bruges i mange bokse.


Ellers skal I være opmærksom på at SKY Sport 1+2 fra Tyskland er helt andre programmer en SKY Sport 1+2+3 fra England.

 

Hilsen Carsten.



http://www.sky.de/web/cms/de/abonnieren.jsp
Jeg har en ny HD 3D combobox med T1+T2+S1+S2 med 2 CI adgange, hvoraf den ene er Conax.

Så hvis jeg køber deres Smartcard + Ca-modul Nagra eller anden
skulle der være en chance ?

Eurosport 2 Danmark er jo Yousee incl Eurosport 1.
Canal Digital har desværre kun Eurosport 2, hvad jeg kan se.
Ser man f.eks tennis skifter de hele tiden fra 1 til 2.

Eurosport 1 er jo fri på Astra på tysk og et par andre sprog
Jeg lever med det er på tysk og er ganske udemærket klar over at Eurosport UK og DK m.fl. er helt andre kanaler

jeg medsender lige link, her får man 29 kanaler incl. Eurosport 2
for 17 ero + udgift til fragt og Smartkort
E.L.
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 17:06
SKY, både UK og DE bruger NDS Videoguard, så CA-moduler er ikke noget man bare køber...
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af londahl londahl skrev:

SKY, både UK og DE bruger NDS Videoguard, så CA-moduler er ikke noget man bare køber...


ja, tænkte det nok.
E.L.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 18:40

Hej.

Jeg undrede mig over hvorfor de sender hollandsk lydspor og fandt Eurosport 2 i den

Hollandske Canaldigitaal Entertainment pakke til € 44,95 - € 54,95 pr måned:

http://www.canaldigitaal.nl/greybox.aspx?id=6907&KeepThis=true&TB_iframe=true&height=500&width=890


Jeg ved at de stadig koder deres mindste basis pakke i det forældede Irdecto 2, men ved ikke hvilket kodning de bruger i deres dyrere pakker?

Men det er sansynligvis en mulighed. 

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 28-Maj-2012 kl. 18:41
Til top
kbi7874 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Sted: Stenløse
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbi7874 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Delpirzola Delpirzola skrev:

Hej Carsten

Det er Sky sports jeg er interesseret i, da de sender en masse golf :-)

Har du overvejet Viasatgolf kan ses med Viaplay.dk de sender golf hele tiden, ved ikke så meget om golf og om de sender de rigtige turneringer men det var bare en ide
Til top
DanishMale Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juni-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishMale Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 17:05
dreambox og smargo cardreader kan også bruges til SKY UK/DE uden box id med lovligt abonnement


Redigeret af DanishMale - 04-Juni-2012 kl. 17:06
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu