|
Trådløs overførsel til almindelige hovedtelefoner |
Besvar |
Forfatter | |
Jesper2730
Bruger Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Februar-2012 kl. 22:37 |
Hej Jeg søger efter et sæt dimser der kan overføre et alm. hovedtelefonsignal mellem et tv og et sæt almindelige kablede hovedtelefoner. Jeg havde forestillet mig en lille senderbox med 3.5mm jack input (eventuelt strømforsynet via alm. USB stik), samt en lille modtagerdims med 3,5mm jack output, hvor jeg kunne tilslutte mine hovedtelefoner. Modtagerboksen kunne være forsynet enten af indbygget batteri som kan lades via USB, eller måske bare af f.eks. et AA batteri. Findes sådan noget? mvh Jesper
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trådløse hovedtelefoner ER opfundet. Og de behøver ikke være så dyre..
Billigere at skifte end at købe alt det du beskriver.
|
|
arsukfjorden
Junior bruger Oprettet: 20-Januar-2012 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
En mulighed er Logteich smarte lille Bluetooth modtager. Den kovertere et bluetooth signal til 3,5mm minijack. Men det kræver selvfølgelig at din kilde kan sende med bluetooth, hvilket igen ikke er den bedste overførselsform.
Den kører heller ikke på battier, men eftersom at den jo kører på 12-volt, så burde det ikke være noget problem at sætte nogle AA batteriet sammen i serie forbindelse, putte et kabel på og wupti du har et 12 volt batteri;) Men ellers tror jeg det bliver svært at finde det du søger. Som Kampus skriver, så er trådløse høretelefoner på markedet, så jeg tror ikke der er noget stort marked for sådan et system, som du beskriver :( |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |