|
Kabel??? |
Besvar |
Forfatter | |
Stihl21
Ny bruger Oprettet: 21-Februar-2012 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2012 kl. 11:42 |
Ku godt tænke mig at få lyden fra mit fjernsyn ud gennem anlægget men da det er en (god) gammel Pioneer forstærker er der ikke nogen optisk indgang og den eneste lydudgang på fjernsynet er optisk.
Hvad kan jeg gøre???
Er der nogen der ved om det er muligt at få et stik som evt. går fra optisk til han/hun stik???
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der scart på dit TV, for så er der sandsynligvis analog lyd ud på det. Anskaf en adapter scart/rca og så et rca kabel, og du er kørende
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/svideo_kabel/svideo_adapter/scart_adapter_122_da.html
Redigeret af Kampus - 21-Februar-2012 kl. 11:51 |
|
Stihl21
Funktioner
Tak(0)
|
Dejligt med et hurtigt svar =) Ja det sku jeg mene... Skriver de tekniske data af og tager til min lokale kabel pusher og håber på det er løsningen =)
Tak!!!
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Velbekomme! Det er et problem mange kommer ud for. Fandt selv mit eksemplar i Netto til en tyver
|
|
Stihl21
Funktioner
Tak(0)
|
Rart med billede. Er ikke vildt teknisk så det hjælper EN DEL =)
Det ligner noget jeg har liggende fra min gamle PlayStation - ka jeg bruge den??
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næste gang du er ude og handle i Føtex, Kvickly etc. de har også disse ledningskit med forskellig phonokabel længder
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men kun fra tuneren - ikke fra eksterne kilder (HDMI og lignende). Klaus |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
bump Redigeret af Pony65 - 21-Februar-2012 kl. 11:58 |
|
Stihl21
Funktioner
Tak(0)
|
Super!
Jeg prøver og ellers er det ikke verdens dyreste omgang kan jeg høre =)
Tak for hjælpen!!!
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke lige fordi det nok et er stik beregnet til at føre lyd+video ind til et tv og ikke trække lyden ud. Klaus |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke sikkert der er lyd UD af et scart. Men prøv dog. Ellers må du have en optisk til analog konverter. Fåes i feks HiFi Klubben til 599kr
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |