recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges: Toy Story 3, dansk tale, PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges: Toy Story 3, dansk tale, PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søges: Toy Story 3, dansk tale, PS3
    Sendt: 22-Februar-2012 kl. 21:33
Jeg er på udkig efter Toy Story 3 med dansk tale til PS3, men jeg kan ikke finde spillet til salg.
Der er mange til salg med med engelsk tale, men det fungerer ikke for min søn.

Kan I hjælpe?

Tak
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 21:58
er du sikker på det? Jeg er sikker på at du blot skal have sat ps3en til dansk.

Redigeret af Kenzo85 - 22-Februar-2012 kl. 21:58
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 22:04
De forskellige versioner sondrer i hvert fald mellem dansk og engelsk sprog, hvilket jeg formoder er udtryk for, at de ikke taler dansk i den engelske version og omvendt.
Til top
scqeech Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Marts-2005
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scqeech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 13:56
Det er ikke alle spil som indeholder begge/alle sprog, på mange udgivelser er de lavet seperat. Hvilket fordyrer og besværlig gør produktionen, og også gør at man pludseligt ikke kan få den danske udgave mere fordi det ikke kan betale sig at lave et genoptryk ;-).

Nå, men Toy Story 3 DK er et af dem.

Men jeg fandt det på dansk her..

http://www.gamebits.dk/shop/toy-story-3-10327p.html
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu