recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 6606t tænder af sig selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips 6606t tænder af sig selv

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 6606t tænder af sig selv
    Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:10
Jeg er ved at blive skør pga mit tv i soveværelsetAngry
Et super godt tv men det tænder af sig selv.. nu har jeg fået skiftet pc delen 2 gange plus strømforsyning.. og sateme om den ikke forrtsætter med at tænde... så nu ringer jeg til philips igen igen imorgen og håber de snart sender mig et nyt tv.. de er trods alt kun 3 måneder gammelt.

Er der evt andre der har oplevet det mystiske fænomen

Mvh michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:19
Og iøvrigt undrer det mig at philips med deres hjemme service ( super go service iøvrigt ) syntes det kan betale sig at sende en mand 3 gange ud til mig...  Jeg tror det ca løber op i ca 3500 pt i arbejdsløn osv pt..  når alt indmad næsten er skiftet 2 gange så kan man da næsten ikke gøre mere ? Nu ser vi hvad de siger imorgen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:47
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 10:46
Ak ja så er der gået en måned mere siden sidst  Dead de har skiftet computeren 3 gange og strømforsyning 1 gang  .. altså 3 gange er den repareret.. Igår mandag var det 14 dage siden den blev afhentet af fragtmand fordi at de ville ha den ind til test Angry og nu siger de at de ikke kan finde nogen fejl ? altså vil de lade den stå tændt
 i et hjørne hvor inge kan se på den 24/7.. jeg har snakket med forbrugerrådet og skal vende tilbage i næste uge da jeg afventer svar fra TDC butikken i city cyd aalborg hvor jeg har købt mit philips tv.
det der undrer mig mest er at infocare som kører hjemmebesøg for philips pt ca har kostet over 4000 kr pt.. og mit tv kostede 3000 kr Cry Vi har oplevet at den har tændt af sig selv 5 til 10 gange.. og det er i soveværelset hvor de fleste sover med lukkede øjne Wink Mit elskede tv vil heller ikke tage imod boxer modulet og menu køre sløvt. og alt er testet på andre tv og der virker det perfekt. 
Det er købt 16 november 2011.
Jeg håber at lidt omtale og gode råd fra jer kloge hoveder kan hælpe mig da det er en gråzone med periodiske fejl.. Irriterende at være kastebold først philips kundeservice  ca 5 tlf samtaler.. så infocare ca 15 samtaler... så tdc 4 tlf samtaler  .. Cry...

Mvh michael

Ps det eneste jeg ønsker mig er for F..... da at få byttet det skrammel
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 16:58
Hej jeg har ligeledes mange problemer med mit Philips 46" 9704H det er 1½ år gammel og har haft problemer fra det var 1 uge gammel, kan ikke finde pakke 3 i digitale kanaler, og på mange programmer forsvinder underteksterne hvis man skruer ned eller op for lyden samt hver morgen kl ca. 06,00 prøver tv at tænde for derfor at slukke igen, dette på trods af at jeg har slået aut.opdatering fra i opsætningen.Problemet er at det er INFOCARE der er Philips repartør i Danmark og de ved undskyld ikke en skid,men de har været hjemme hos mig tre gange og hver gang har de skiftet mainboard i tvét og opdateret ny firmware uden det hjalp.
Blev efterhånder så træt af Philips at jeg truede med bål og brand, så de foreslog at INFOCARe skulle have det ind til rep.og det fik de, jeg fik så en mail tilbage fra Philips at Infocare havde søgt Philips i Holland om et nyt tv til mig men efter at have undværet mit tv i 6 uger får jeg så at vide at mit tv ikke fejler noget så det blev afslået og sendt retur.Nu står jeg tilbage med det problem at den forhandler jeg købte tvét af er gået konkurs for ellers kunne jeg forlange at få det ombyttet efter købeloven.
Så mit råd til alle som gider at læse dette HOLD JER LANGT VÆK FRA PHILIPS.
NB.PHILIPS LAVER IKKE TV MERE DE HAR SOLGT DEN DEL FRA.
 
mvh.Eske
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 17:02
Tør vædde med at i alle sammen har en ting til fælles.. Det er at i modtager YouSee.

YouSee sender opdaterings signal ud til TV som de modtager om natten. Som standard er det ikke meningen det skal påvirke tv'et til at tænde, men det er sket før! 

Jeg har selv som forhandler haft utrolig mange Samsung'er til rep, fordi de havde samme problem.
Har dog aldrig hørt om det med et Philips tv.
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 17:08
Hej Jesper
Nej jeg har stofa, men hvis du er forhandler kan du så ikke give mig et råd hvordan jeg får Philips til at anerkende de fejl mit tv har,for det er ikke til at leve med det er trods alt 23,000 kr vi taler om.
mvh .eske
 
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 17:15
Stofa er  i samme båd :o) De sender samme signal ud hehe.
Jamen hvis Philips ikke vil tage affære må du tage fat i din forhandler og bede dem om at fixe problemet. Det er trods alt det reklamationen handler om.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af eske eske skrev:

Hej Jesper
Nej jeg har stofa, men hvis du er forhandler kan du så ikke give mig et råd hvordan jeg får Philips til at anerkende de fejl mit tv har,for det er ikke til at leve med det er trods alt 23,000 kr vi taler om.
mvh .eske
 


Du skal få din forhandler til at anerkende fejlene, ikke Philips - dem bør du overhovedet ikke have kontakt med. Lykkes det ikke, må du igennem forbrugerklagenævnet.
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 18:35
Ja det er korrekt, men som jeg nævnte i mit indlæg er forhandleren gået konkurs, så derfor er det Philips der har yder garantien det har de også erkendt,men det er deres repartør som ikke kan afhjælpe fejlen og derfor ville bede Philips Holland om et nyt tv til mig men de afslog det pga.de oplysninger de fik fra Infocare og siger mit tv er ok.
mvh. eske
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2012 kl. 10:41
Nu er det tid til en update.. ak ja 3 måneder sku der gå før de gav sig.. nu får jeg et nyt tv fra philips... Ca 50 - 60 gange har jeg været i tlf kontakt med infocare/philips/tdc og masser af email´s ..
Utrolig dårlig service fra infocare og philips.. Men go service fra tdc,... Så rådet er stå fast og hold ud .. det er opslidende men hos mig gav det pote i sidste ende.. Og det værste er at sku jeg køre en sag hos forbrugerrådet så ville der være ca ½ års vente tid på at ku tage sagen..


Mvh michael
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2012 kl. 13:14
hej Michael
 
tillykke med det, gid jeg var lige så heldig stillet, men jeg har ikke nogen forhandler i ryggen længere, og for mit vedkommende er der gået over 1½ år, så jeg må nok se i øjnene at løbet er kørt for mit vedkommende.
mvh.René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu