recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Optimal" opsætning - hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Optimal" opsætning - hvordan?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Optimal" opsætning - hvordan?
    Sendt: 27-Februar-2012 kl. 15:27
Hej!

Jeg har mig et ældre Jamo Sorround sæt, som er opsat på soveværelset sammen med et par andre enheder.

1: Samsung fladskærm med kun én HDMI-port
2: Zaptorboks fra Stofa
3: Jamo reciever
4: Mulighed for tilslutning af min MacBook Pro til både Tv og reciever uden for meget ombytning af kabler

Pt. har jeg opsat det på denne måde:
Tv --> Zaptor: HDMI
Zaptor --> Reciever: Toslink
På denne måde kører det dagligt uden ombytning af kabler.

Når jeg så skal tilslutte min Mac, skal jeg bytte HDMI fra Zaptor over i min Mini-displayport til HDMI-converter til Mac'en, samt tilslutte reciever til Mac med mini jack. Disapprove

Er løsningen en HDMI-splitter, som tilsluttes til Tv? Er der andre måder, det er bedre at sammensætte det på? Ønsker selvfølgelig det bedst mulige resultat, uden at bruge alt for mange penge. Det er trods alt "bare" soveværelset Smile

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu